۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۱
کد خبر: 85485496
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه پیام نور کرمان در فراق شهید خدمت

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۱
کد خبر: 85485496
دانشگاه پیام نور کرمان در فراق شهید خدمت

کرمان - ایرنا - آیین بزرگداشت شهید آیت الله رییسی، رییس جمهور فقید کشور و همراهان خدوم ملت ایران با حضور جمعی از مسئولان، اساتید، پرسنل بخش علمی و اداری ستاد مرکزی و دانشجویان دانشگاه پیام نور در کرمان برگزار شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، این آیین روز سه شنبه با حضور مشاور فرهنگی استاندار کرمان، مدیرکل حوزه استاندار و رییس دانشگاه پیام نور استان، کرمان برگزار و ضمن تلاوت آیات کریمه قرآن توسط دکتر مجید طالبی زاده قاری بین المللی کشور و سخنرانی مسئولان همراه شد.

مشاور فرهنگی استاندار کرمان در این آیین به بیان ویژگی های شخصیتی و خدمات ارزشمند دکتر رییسی در دوران مسئولیتش پرداخت و گفت: منش آیت الله رییسی الگویی برای مدیران آینده کشور است.

حجت الاسلام رسول الله وردی افزود: سنت الهی بر این قرار گرفته که ملت ایران بار سنگین تحقق اهداف عالی بشریت را به دوش بکشد و این امر مهم هزینه های سنگینی دارد که نمونه آن شهادت های شخصیت های مهم کشور در طول سالیان متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: آیت الله رییسی بسیار پرکار و ساده زیست و همیشه در صحنه حاضر بود و هرگز خود را از مردم جدا نکرد و جدا نمی دانست.

وی ادامه داد: وی آنجایی که پای منافع بلندمدت کشور مطرح بود، حتی به قیمت از دست دادن سرمایه های اجتماعی که معمولا سیاسیون دنبال حفظ این سرمایه ها در انتخابات های بعدی هستند، منافع بلندمدت کشور را ترجیح می داد تا پایه های اقتصادی کشور به گونه ای تثبیت شود که تحریم ها بی اثر شده و ایران قوی شکل بگیرد.

مشاور استاندار کرمان در ادامه به خدمات ارزشمند دولت در سه سال اخیر اشاره کرد و یادآور شد: در نشست معارفه رییس جمهور در دولت دوازدهم گفته شد که ما ماه آینده حقوق کارکنان دولت را هم نمی توانیم پرداخت کنیم، ولی آیت الله رییسی توانست با توکل به خدا و اعتماد به مردم و شرطی نکردن اقتصاد، دستاوردهای مهمی در همه عرصه ها به دست آورد.

وی ادامه داد: از جمله این دستاوردها، می توان به افزایش فروش نفت از ۵۰۰ هزار بشکه به ۳.۵ میلیون بشکه در روز، رشد سه درصدی اقتصاد بدون فروش نفت، افزایش پنج برابری یارانه های نقدی و جلوگیری از قاچاق اقلام اساسی مردم، گسترش ارتباط با کشورهای همسایه و عضویت ایران در پیمان‌های مهم منطقه ای و جهانی و از همه مهمتر پرهیز از بگو مگوهای سیاسی و جناحی که ثمری جز آزردن خاطر مردم نداشت، اشاره کرد.

حجت الاسلام الله وردی در پایان ، خط و مشی دکتر رییسی را الگویی برای مدیران آینده کشور دانست و افزود: مسیری که رئیس جمهور فقید ملت ایران ریل گذاری کرد به گونه است که مردم از دولتمردان آتی کشور انتظار دارند و مردم آن را قطعا مطالبه خواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha