۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۹
کد خبر: 85485427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز پویش ملی ۱۵۲۱ در استان مرکزی

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۹
کد خبر: 85485427
آغاز پویش ملی ۱۵۲۱ در استان مرکزی

اراک - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی، از آغاز پویش ملی ۱۵۲۱ در این استان به مناسبت روز بهره‌وری و انرژی خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمود محمودی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: این پویش با هدف بهینه‌سازی مصرف برق از امروز (اول خرداد) در استان مرکزی اجرا می‌شود و هدف آن کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در ۲۱ هفته است.

وی با بیان اینکه، این پویش به صورت ملی و کشوری اجرا می‌شود، گفت: قسمت عمده این پویش، مشترکان خانگی و تجاری هستند و باید ۱۵ درصد برق مصرفی خود را کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: در این پویش تمام ارکان بسیج خواهند شد و کمک می‌کنند تا ۱۵ درصد کاهش مصرف برق در بخش خانگی و تجاری رخ دهد.

محمودی اظهار کرد: در این پویش جوایز ارزنده‌ای پیش‌بینی شده و تعداد ۱۵۰ خودرو در هر ماه و ۸۰ میلیون جایزه که به صورت هفتگی و ماهانه قرعه‌کشی می‌شود و این جوایز به مشترکانی که در این پویش بتوانند ۱۵ درصد میزان برق مصرفی خود را کاهش دهند، تعلق می‌گیرد.

وی عنوان کرد: پویش با انرژی ۱۵۲۱ به مدت ۲۱ هفته یعنی تا پایان فصل گرما اجرا می‌شود و این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: سال گذشته شاهد مشارکت ۴۰ درصدی مردم در بخش خانگی و تجاری بودیم و به این تعداد مشترک پاداش تعلق گرفت.

محمودی بیان کرد: ۸۲ درصد مشترکان برق استان بخش خانگی و تجاری هستند که همه آنها در اجرای پویش حضور دارند.

وی گفت:
مشترکان برای شرکت در این پویش می‌توانند به سایت http://ba-energy.ir مراجعه کنند.

استان مرکزی با ۱۲ شهرستان دارای بیش از ۸۶۰ هزار مشترک برق است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha