پیش‌بینی برگزاری ۲۷۵ برنامه بزرگداشت شهید رئیسی در گلستان

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید روز پنج‌شنبه در گرگان گفت: برگزاری ۲۷۵ ویژه‌برنامه بزرگداشت آیت‌الله رئیسی در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز سه‌شنبه در شورای اداری گلستان با اشاره به برپایی مراسمات دسته‌روی در شهرها و روستاهای گلستان بیان کرد: اعزام گلستانی‌ها به مراسم تشییع رئیس جمهور در دستور کار قرار دارد.

مهاجر با تاکید بر اینکه رفتار و سیره شهید رییسی باید برای مردم تبیین شود، خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی ششمین فروردین ماه در اولین جلسه شورای اداری امسال مردمی‌سازی اقتصاد، تسریع در رسیدگی به کار مردم و تکریم مردم را جزو اولویت‌های دولت سیزدهم برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان بر ضرورت حمایت از موکب‌های مردمی در اربعین امسال تاکید کرد و افزود: امسال هم موکب دلدادگان اربعین در گرگان برپا خواهد شد.

مهاجر بر ضرورت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم پس از سانحه شهادت رییس جمهور و همراهان وی تاکید کرد و یادآور شد: برای اعزام کاروان مردمی به مراسم ارتحال امام(ره) نیز برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی در ادامه از آغاز فعالیت شورای اطلاع‌رسانی ۵۳ دستگاه اجرایی گلستان خبر داد و از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خواست برای فعال‌ و پویاتر شدن این شورا بیش از پیش تلاش کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به اجرای طرح ثبت تشکل‌های مردم‌نهاد در نهضت ملی مشارکت اجتماعی اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۶۹ تشکل مردم‌نهاد گلستان در سامانه نهضت ملی مشارکت‌های اجتماعی به ثبت رسیده و گلستان تا این لحظه در رتبه سوم کشور قرار گرفته است.

به گفته مهاجر؛ ثبت تشکل‌های مردم‌نهاد در نهضت ملی مشارکت‌های مردمی تا ۱۰ روز آینده ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha