۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴
کد خبر: 85485315
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تصمیم عجیب ساوتگیت؛ دو ستاره مطرح از لیست یورو خط خوردند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس نام دو ستاره مطرح این تیم را برای حضور در یورو ۲۰۲۴ خط زد.

به گزارش ایرنا، گرت ساوتگیت در تصمیمی عجیب جردن هندرسون و مارکوس رشفورد را از فهرست تیم ملی انگلیس برای حضور در یورو ۲۰۲۴ خط زد.

هندرسون با وجود آنکه قبلا یکی از بازیکنان مورد علاقه گرت ساوتگیت بود اما از ترکیب تیم ملی انگلیس برای حضور در یورو ۲۰۲۴ کنار گذاشته شد. سایت اتلتیک دلیل خط خوردن هندرسون را عملکرد ضعیف او در لیگ عربستان دانسته است.

این هافبک باتجربه در ماه‌های گذشته همواره به عنوان مهره اصلی تیم ملی انگلیس به شمار می‌رفت و تعداد بازی‌های ملی وی به عدد ۸۱ رسیده بود. هندرسون در سال گذشته از لیورپول جدا و به تیم الاتفاق عربستان پیوست. او تنها ۶ ماه در لیگ عربستان بازی کرد و پس از فسخ قرداد با تیم آژاکس به توافق رسید اما شرایط حضور او در این تیم خوب پیش نرفت زیرا مصدومیت مانع درخشش هندرسون شد. این هافبک در غیاب هری کین در مقطعی کاپیتان تیم ملی انگلیس بود اما حالا با آغاز یورو ۲۰۲۴ باید این مسابقات را از دور تماشا کند.

همچنین مارکوس رشفورد هم یک فصل کابوس‌وار را در منچستریونایتد پشت سرگذاشت و تنها ۸ گل در کل فصل به ثمر رساند و اکنون هم ‌تورنمنت بزرگ دیگری را به دلیل عملکرد غیرقابل قبول باشگاهی به همراه تیم ملی انگلیس از دست داده است.

انگلیس قبل از آغاز یورو دیدارهای دوستانه‌ای با بوسنی و هرزگوین و ایسلند خواهد داشت.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha