کارگاه آموزشی دوپینگ برای جوانان ورزش پارالمپیکی برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- نخستین جلسه ستاد بازی‌های پاراآسیایی جوانان تاشکند در محل فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توانیابان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، اولین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند امروز با حضور محمدعلی حسین پور نایب رئیس و محمدرضا گلشنی دبیر و دیگر اعضای ستاد برگزار شد.

در ابتدا جلسه حسین‌پور بیان کرد: باتوجه به اهمیت بازی‌های پاراآسیایی جوانان این رقابت‌ها به جهت پشتوانه سازی برای تیم‌های بزرگسالان، می بایست با سرعت کادر فنی تیم های ملی اعزامی به این بازی‌ها را مشخص کنیم. در همین راستا و بر اساس اعلام کمیته ملی پارالمپیک مقرر شد که هفته پارالمپیک امسال به صورت جشتواره‌های ورزشی با هدف استعدادیابی ورزشکاران جوان برگزار شود.

نایب رئیس ستاد بازی های پاراآسیایی جوانان فدراسیون گفت: برگزاری مسابقات استعدادیابی انگیزه ای برای افراد جانباز و توان یاب خواهد شد. این ستاد هم هدفش کمک به تیم بزرگسالان برای پشتوانه سازی و کشف استعداهای جوان است.

در ادامه گلشنی دبیر ستاد عنوان کرد: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون تمام تلاش خود را برای استعدادیابی گذاشته است چرا که برای ادوار بعدی پارالمپیک و بازی های پاراآسیایی نیاز به ورزشکاران جوان مستعد داریم. بر اساس آخرین مطالب عنوان شده از سوی کشور میزبان مسابقات پاراآسیایی جوانان رقابت های بسکتبال با ویلچر برگزار نمی شود و بر این اساس فدراسیون ما در رشته های دو و میدانی، وزنه برداری و شنا در این مسابقات حضور پیدا می کند.

دبیر ستاد بازی های پاراآسیایی جوانان فدراسیون گفت: در راستای دریافت اعلام آمادگی به تمام هیئت های استانی مکاتبات لازم را انجام دادیم تا ورزشکاران جوان خود را براساس شرایط عنوان شده در هر یک از رشته ها به فدراسیون اعلام نمایند.

گفتنی است ریاست ستاد بازی های پاراآسیایی تاشکند جوانان فدراسیون بر عهده جلیل کوهپایه زاده است و حسین پور به عنوان نایب رئیس، گلشنی به عنوان دبیردر این ستاد فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha