دولت سیزدهم یکی از بهترین‌ دولت‌های تاریخ ایران است

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش گفت: دولت سیزدهم به واسطه روحیه جهادی و خستگی ناپذیر شهید آیت الله ابراهیم رییسی، یکی از بهترین دوران ریاست جمهوری تاریخ ایران است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز در مراسم گرامیداشت شهادت آیت الله رییسی و هیات همراه اظهار کرد: شهید آیت الله رییسی فردی مومن، ولایی، خستگی ناپذیر، انقلابی، ساده زیست، همسو با سیاست‌های کلان نظام ، متواضع، امانتدار وحافظ منافع ملی و نظام، با اخلاص و بی توجه به حواشی و جهادگر بی بدیل و همراه و حامی مقاومت و مظلومان بود.

وی ادامه داد: شهید آیت الله ابراهیم رییسی محبوب مردم بود و بیش از ۴۰ سال خالصانه برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کرد و یک ولایتمدار و سرباز ولایت به معنای واقعی کلمه بود.

امام جمعه کیش با بیان اینکه روش و منش «شهید جمهور» باید یک الگو برای رییس جمهور آینده کشور باشد، افزود: دولت سیزدهم مسیر توسعه را هموار کرده است.

وی مقام معظم رهبری را نعمت بی بدیلی در نظام جمهوری اسلامی برای ایجاد وحدت و اتحاد عنوان کرد و گفت: اطاعت از مقام معظم رهبری، اجرای قانون، ادامه خدمت رسانی، امیدواری به آینده روشن و تلاش مضاعف برای ادامه دادن مسیر شهدا برعهده همه مردم و مسوولان است؛ دشمنان به دنبال ایجاد نا امیدی در جامعه هستند و اما همگان می‌دانند که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هیچ خللی در روند کشور ایجاد نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه را انسجام، وحدت، همدلی، هماهنگی و همراهی مردم و مسوولان دانست و ادامه داد: امروز کشور به این انسجام و اتحاد دست یافته است و این روند باید ادامه یابد.

دولت سیزدهم یکی از بهترین‌ دولت‌های تاریخ ایران است

به گزارش ایرنا، امروز /سه شنبه/ ساعت ۲۰:۳۰ مراسم گرامیداشت شهادت جانسوز رییس جمهور کشورمان در مسجد نور جزیره کیش برگزار می‌شود.

فردا دوم خردادماه / چهارشنبه/ نیز مراسم گرامیداشت شهدای بالگرد حادثه دیده ریاست جمهوری پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمومنین (ع) کیش برگزار خواهد شد.

همچنین برگزاری مراسم سوگواری برای این شهدای عزیز روز پنجشنبه سوم خرداد ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسن مجتبی (ع) و جمعه چهارم خرداد ماه نیز در مصلای کیش و پس از اقامه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

دیروز مراسمات مختلف سوگواری در سراسر جزیره برای شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور محبوب کشورمان در سراسر جزیره برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

آیت الله رییسی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسوولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha