۱ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۱۶
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85485290
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیل ۲۸۷ میلیارد ریال به تاسیسات آبرسانی شیروان خسارت زد

بجنورد- ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: بارندگی های شدید و به دنبال آن جاری شدن سیلاب طی چند روز اخیر، ۲۸۷ میلیارد ریال به تاسیسات آب شرب شهری و روستاهای شهرستان شیروان خسارت زد.

رضا عطایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: در اثر بارش شدید باران در روزهای پایانی اردیبهشت ماه و وقوع سیلاب در استان، به چهار حلقه چاه، سه باب چشمه، چهار باب مخزن، ۱۴ هزار و ۵۵۰ متر خط انتقال، چهار هزار و ۱۲۲ متر شبکه توزیع و ۲۸۰ فقره انشعاب آب در شهرستان شیروان خسارت وارد شد.

وی افزود: طی این مدت به تاسیسات یک شهر، هفت روستا و یک مجتمع ۹ روستایی خسارت وراد شد که با تلاش شبانه روزی همکاران امور آب و فاضلاب شیروان کلیه تاسیسات به مدار بهره برداری بازگشته و یا در حال آماده سازی و لایروبی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به آبرسانی مناطق سیل زده اضافه کرد: در این مدت ۶ مرحله آبرسانی سیار توسط تانکر، برای ارائه خدمات و تامین آب مورد نیاز مناطق متاثر از سیلاب انجام شد.

عطایی ادامه داد: با توجه به تدام بارش ها و احتمال نفوذ سیلاب در منابع تامین آب امکان وقفه در ارائه خدمات به واسطه کاهش کیفیت آب شرب محتمل بوده و اکیپ های عملیاتی امور آمادگی کامل جهت واکنش و بازگرداندن تاسیسات به مدار بهره برداری و تامین آب پایدار برای مشترکین محترم را دارا می باشند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha