تنش بین مربی آرژانتینی و مدیران چلسی بالا گرفت؛ سرنوشت پوچتینو در دست یک ایرانی

تهران- ایرنا- مدیران باشگاه چلسی که یکی از آنها ایرانی است آینده نیمکت این تیم را رقم خواهند زد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال چلسی در پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با کسب ۶۳ امتیاز در رده ششم قرار گرفت و سهیمه لیگ کنفراس اروپا را کسب کرد.

با توجه به هزینه‌های که این تیم انگلیسی در این فصل کرده بود شیرهای لندن به همراه مائوریتسیو پوچتینو توفیق چندانی کسب نکردند و این موضوع باعث شده تا مدیریت این باشگاه به فکر اخراج این مربی آرژانتینی باشند.

به گفته گاردین این مربی آرژانتینی در تلاش است تا روی خریدهای باشگاه نظارت و مشارکت داشته باشد و این موضوع با مخالفت شدید برخی از مدیران باشگاه شده است. همین موضوع باعث شده تا بین پوچتینو و مدیران باشگاه تنش ایجاد شود و مربی آرژانتینی در آستانه اخراج از چلسی قرار گیرد.

این نشریه ادامه داد هر تصمیمی برای اخراج پوچتینو باید با هماهنگی تاد بولی ، کلیرلیک کپیتال و صندوق سرمایه گذاری خصوصی که توسط بهداد اقبالی ( مدیر ایرانی چلسی ) و خوزه فلیسیانو مدیریت می شود، انجام شود. اما این گروه هنوز تصمیم خاصی در خصوص اخراج یا ادامه همکاری با این مربی را نگرفته‌ است.

پوچتینو در واکنش به این موضوع گفت: نمی‌دانم این اتفاق می‌افتد یا نه. من هیچ نظری در مورد این ندارم. تنها چیزی که می توانم به شما بگویم این است که جمعه شب، بولی من را برای یک شام دعوت کرد و شام بسیار خوبی با هم داشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha