۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲
کد خبر: 85485274
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیکر مطهر شهدای خدمت وارد استان قم شد

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲
کد خبر: 85485274
پیکر مطهر شهدای خدمت وارد  استان قم شد

قم- ایرنا- پیکر مطهر شهدای خدمت عصر سه‌شنبه برای طواف در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و تشییع و وداع مردم قم وارد این استان شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، پیکر آیت الله رئیسی و همراهان ایشان که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند در بدو ورود به قم به مدرسه فیضیه منتقل و مراسم وداع با حضور طلاب و روحانیون برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در ادامه، پیکر مطهر شهدای خدمت برای طواف به حرم حضرت معصومه(س) منتقل می‌شود.

این گزارش حاکی است: قرار است پیکر شهیدان خدمت پس از طواف در حرم کریمه اهل‌بیت(س)، با حضور مردم ولایتمدار استان قم از بلوار پیامبر اعظم تا مسجد جمکران تشییع شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکرهای مطهر شهدای خدمت از حدود ساعت ۱۶:۳۰ از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) عمود ۱۸ به سمت مسجد مقدس جمکران با حضور پرشور و گسترده مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه شهر کریمه اهل‌بیت(ع) تشییع خواهد شد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha