۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۷
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85485242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار اصفهان: شهید رئیسی به الگوی کار بی‌منت برای مردم تبدیل شد

اصفهان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی با اقدامات درخشان و دلسوزانه خود، به الگویی بی‌بدیل از اخلاص و کار بدون منت برای مردم کشورمان تبدیل شد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا جان نثاری روز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه با تسلیت شهادت رییس جمهور مردمی و محبوب و هیات همراه افزود: دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهیدمان در طول عمر کاری خود، همواره با در نظر گرفتن الگوهای اسلامی منطبق بر ولایت فقیه به مردم خدمت کردند و اگر این الگو توسط همه ما تبیین نشود، دچار ضرر و خسرانی به مراتب بالاتر از از دست دادن این عزیزان خواهیم شد.

وی تاکید کرد: هر فردی که قصد دارد در آینده بعنوان رئیس جمهور فعالیت کند، باید از این الگو پیروی کند.

معاون استاندار اصفهان تصریح کرد: وزیر امور خارجه این دولت نیز با عملکرد خود، ثابت کرد که می‌توان با در پیش گرفتن دیپلماسی شرافتمندانه، با سایر کشورها ارتباط برقرار کند و در این مدت با دفاع شجاعانه خود از ملت مظلوم غزه، بعنوان الگویی در این زمینه تبدیل شد.

جان‌نثاری گفت: اعلام عزای عمومی در سایر کشورها در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه، امری بی‌سابقه است که آن را مرهون فعالیت‌های انقلابی شهید امیرعبدالهیان هستیم.

وی همچنین اظهار داشت: حسینی(فرماندار سابق مبارکه) در طول خدمت خود در شهرستان مبارکه اقدامات موثر و خوبی در خدمت رسانی به مردم انجام داد و امیدواریم در محل جدید خدمت خود نیز سرشار از خیر و برکت برای مردم آن منطقه باشد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از تلاش‌های «علیرضا حسینی» فرماندار سابق مبارکه قدردانی و «محمدرضا عسگریان» بعنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

محمدرضا عسگریان پیش از این در سمت فرماندار شهرستان‌های گلپایگان و سمیرم فعالیت کرده است.

عسگریان متولد ۱۴ آبان سال ۱۳۵۹ با مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته اقتصاد است.

بخشدار نطنز، بخشدار امامزاده(بادرود)، معاون فرمانداری در شهرستان های سمیرم و مبارکه و فرماندار شهرستان گلپایگان از جمله سوابق اوست.

علیرضا حسینی فرماندار سابق مبارکه، چندی پیش بعنوان فرماندار شهرستان لنجان منصوب شد.

مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدای مبارکه نیز پیش از برگزاری آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه انجام شد.
شهرستان مبارکه با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha