فرماندار سرپل ذهاب: شهید جمهور سرباز مخلص ولایت بود

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل ذهاب گفت: شهید جمهور سرباز مخلص ولایت بود و در تمام امور منویات رهبر معظم انقلاب را مد نظر داشته و در راه خدمت به مردم شهید و ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، « صدراله بابلی » روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در جمع مردم و مسئولان شهرستان سرپل ذهاب در مصلای نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت یاد شهید رئیسی و همراهانش، افزود: شهید رئیسی پیرو شهدا و امامان انقلاب بود و مشمول آیه شریفه ولا تحسین الذین قتلو فی سبیل الله امواتا شد و به شهادت شد.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی از زمانی که پا به عرصه خدمت گذاشت چه در قوه قضائیه و به صورت ویژه تر در قوه مجریه مخلصانه به مردم خدمت کرد و در این راه به فیض عظیم شهادت نایل آمد و به فرموده رهبر معظم انقلاب ایشان به حق خستگی ناپذیر بودند و همواره در وسط میدان حضور داشت و به واسطه دیپلماسی موفق با کشورهای همسایه شاهد عزای عمومی در کشورهای دیگر هستیم و این نشان از موفق بودن وی بود.

امام جمعه سرپل ذهاب نیز در این مراسم با تسلیت شهادت شهدای خدمت و به خصوص شهید جمهور گفت: مبارزه با فساد از ویژگی های بارز رئیس جمهور شهید بود که در هر مقام و منصبی قرار داشت آن را دنبال می کرد.

حجت الاسلام سید محمد علی ساداتی افزود: شهید آیت الله رئیسی در شب میلاد ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) مزد و پاداش مجاهدت‌ها و زحمات خود را گرفت و اینگونه قابی ماندگار در تاریخ ایران مقتدر اسلامی خلق نمود.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی در سه سال گذشته توانست با رفتار و منش مخلصانه خود قلوب مردم را جذب کند و در مدت ریاست جمهوری نیز کارهای بزرگی انجام داد و در هر منصبی که فعالیت کرد تنها رضایت خدا و خدمت به مردم را پیش گرفت.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: همه شاهدیم که در برنامه مناظره انتخابات ریاست جمهوری، برخی به ایشان توهین کردند اما اخلاق و منش ایشان باعث شد که خط قرمزها را رد نکند و اخلاق را رعایت کرد و ایشان پرورش یافته مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و کارگزار نظام اسلامی بود که همیشه دفاع از حقانیت، دفاع از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از خون به ناحق ریخته شده سردار دلها را محور قرار می داد.

او گفت: زمانی که تصویر سردار شهید حاج قاسم را در سازمان ملل بالا برد و قاب ماندگاری در سازمان ملل خلق کرد و در سال بعد نیز از حریم قرآن که مایه وحدت امت اسلام است دفاع کرد.

ساداتی ادامه داد: ایجاد امید از دیگر ویژگی های بارز اخلاقی شهید رئیسی بود که هرگز خسته نمی شد و امیدوارانه رو به جلو حرکت می کرد و همواره به مردم امید می داد و و امروز بعد از شهادت نیز رهبر انقلاب ایشان را عالم مجاهد خطاب کردند که به برکت خون شهدای خدمت موجب الفت، همفکری و اتحاد بیشتر مردم و مسئولان خواهد شد.

وی افزود: رئیس جمهور شهید بسیار دغدغه معیشت مردم و جوانان را داشت خیلی از کارخانجات تعطیل شده را احیا کردند که این راه رئیس جمهور باید با قدرت ادامه پیدا کند.

در پایان آیین سوگواری با حضور حاضرین برگزار شد و شرکت کنندگان در فراق شهید جمهور و شهدای خدمت اشک ماتم ریختند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha