۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85485233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ناپایداری جوی در کردستان کاهش می‌یابد

۲ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبر: 85485233
ناپایداری جوی در کردستان کاهش می‌یابد

سنندج- ایرنا- معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی، ناپایداری جوی از فردا پنجشنبه در استان کاهش یافته و دمای هوا گرم‌تر می‌شود.

علی پناهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد تا اواخر وقت امروز چهارشنبه شاهد عبور سامانه‌ای از نیمه غربی کشور هستیم که با افزایش پوشش ابر، مه، گاهی وزش باد شدید، رگبار باران، و رعد و برق و در برخی از نواحی استان بارش تگرگ خواهد شد.

وی افزود: بارش‌ها کل استان را در بر خواهد گرفت اما شدت آن در نیمه شرقی و بخش‌های شمالی و مرکزی استان همچون شهرستان بیجار، دیواندره، دهگلان، سنندج، شمال شهرستان قروه و شرق شهرستان‌های سقز و مریوان است.

معاون توسعه پیش بینی هواشناسی کردستان اضافه کرد: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌ها نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی یادآور شد: برای روزهای پنجشنبه تا شنبه از میزان ناپایداری‌ها کاسته شده و پدیده غالب در سطح استان رشد موضعی ابر در بعدازظهرها، گاهی وزش باد و امکان رگبارهای پراکنده در برخی از نقاط است.

به گفته پناهی از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده نیز بتدریج میانگین دمای شبانه روزی به نسبت امروز چهار تا ۶ درجه افزایش خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha