اقدامات سه ساله دولت سیزدهم و شهید جمهور قابل تقدیر است

اراک -- ایرنا - قایم مقام شورای وحدت اسلامی استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم با همه بحران‌هایی که از قبل ایجاد شده بود سکان کشتی کشور را به سمت ساحلی امن هدایت و اقدامات شایسته‌ای در راه توسعه و تعالی کشور انجام داد.

«رضا عزیزآبادی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، ضمن تسلیت به مردم ایران اسلامی و ابراز تاسف از شهادت رییس جمهور و همراهانش، بیان کرد: دولت سیزدهم در شرایطی امور کشور را برعهده گرفت که کشور آسیب دیده از هشت سال عملکرد ضعیف و حتی آسیب‌های پیش از آن بود و در عرصه اقتصاد و سیاسی می‌توان گفت بحران جدی وجود داشت.

وی عنوان کرد: در این شرایط طبق نظر کارشناسان اگر دولت می‌توانست ثبات نسبی در زمینه اقتصاد و سیاست ایجاد کند به معنی انجام اقدامی شاخص بود.

قایم مقام شورای وحدت اسلامی استان مرکزی ادامه داد: با همه این شرایط نابسامان دولت شهید آیت‌الله رییسی شروع به کار کرد و در همان ابتدا با بحران کرونا نیز مواجه بود، دولت دوازدهم در تامین واکسن مورد نیاز مردم ناتوان بود و کشور از این نظر نیز مشکل جدی داشت.

عزیزآبادی اظهار کرد: همان ابتدای فعالیت با تدابیر اندیشیده شده واکسن به اندازه نیاز مردم به سرعت وارد کشور شد و این بحران با موفقیت حل شد.

وی گفت: بعد از بحران تامین واکسن نوبت به بحث‌های سیاست خارجی رسید، کشور به دلیل اقدامات دولت قبل وضعیت مناسبی در سطح جهانی نداشت از طرفی دشمنان مسئله اغتشاش داخلی را رقم زدند و 60 کشور علیه ایران اسلامی تبلیغات گسترده انجام و به افزایش تنش داخلی اضافه می‌کردند.

قایم مقام شورای وحدت اسلامی استان مرکزی اظهار کرد: دولت سید شهید با همه توان و به صورت شبانه‌روزی بررسی وضعیت را در دستور کار قرار داد و مباحث اشتغال، امور زیربنایی، طرح‌های متعدد نیمه‌تمام که اغلب بدون پشتوانه در دولت‌های قبل تعریف و رها شده بود و اشتغال در اولویت قرار گرفت.

عزیزآبادی گفت: برنامه‌ریزی و اقدام خالصانه دولت در نهایت منجر به اقدامات بسیار وسیعی شد که از جمله آن می‌توان به احیای صنایع بزرگ استان مرکزی اشاره کرد که به دلیل عملکرد نامناسب دولت قبل نیمه تعطیل شده بودند.

وی بیان کرد: وضعیت اشتغال کشور نیز دیگر موردی بود که با تدابیر خردمندانه بهبود پیدا کرد و کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در استان‌های مختلف از جمله استان مرکزی ثبت شد.

قایم مقام شورای وحدت اسلامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: کشور در عرصه سیاست خارجی کشور در شرایط خوبی قرار نداشت که دولت سیزدهم با هوشیاری مناسبات خارجی را ترمیم و در عملیات حمله به رژیم کودک کش صهونیستی قدرت و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و در جایگاه سیاسی شاهد تغییرات مناسبی برای کشور بودیم.

عزیزآبادی عنوان کرد: شهید جمهور وابسته به میز و صندلی نبود و برای خدمت به مردم پا در میدان گذاشت و نشان داد اگر خدمت خالصانه باشد در زمان کوتاه نیز می‌توان باوجود همه ویرانه‌های موجود از قبل کار انجام داد.

وحدت نیاز امروز کشور است

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به دسیسه‌های دشمنان و تفرقه افکنی در کشور بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت بین اقشار و احزاب مختلف کشور وجود دارد.

قایم مقام شورای وحدت اسلامی استان مرکزی گفت: جریان‌های سیاسی در صورتی که دلسوز نظام و کشور و مردم هستند باید وحدت را حفظ کنند و با همبستگی مسیر دولت سیزدهم ادامه داده شود که توسعه بیش از پیش در کشور رقم زده شود.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود. وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha