۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85485217
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح تحول و پیشرفت در ۲۳ مدرسه خمین اجرا شد

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85485217
طرح تحول و پیشرفت در ۲۳ مدرسه خمین اجرا شد

خمین - ایرنا - فرماندار خمین با اشاره به اینکه طرح تحول و پیشرفت در ۲۳ مدرسه این شهرستان اجرا شد، گفت: اجرای این طرح باید به همه مدارس شهرستان تعمیم پیدا کند و همه مدیران و مربیان مدارس باید با جدیت بیشتری در مسیر اجرای این طرح قدم بردارند.

به گزارش ایرنا ، حمید کمانکش روز سه شنبه در آیین اختتامیه طرح تحول و پیشرفت مدارس خمین، افزود: در اجرای این طرح معلمان محور اصلی هستند و ابتدا باید معلمان تحت آموزش قرار بگیرند در اجرای مطلوب طرح در مدارس موفق تر باشند.

وی، دانش آموزان را آینده سازان اصلی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: وظیفه معلمان و اساتید تلاش برای تربیت دانش آموزان در کنار آموزش است چراکه آموزش بدون پرورش و تربیت بی ارزش است.

فرماندار خمین اظهار کرد : معلمان و اساتید باید با مطالعه و پژوهش شناخت خود نسبت دین و آرمان‌های انقلاب را تقویت کنند تا بتوانند این شناخت را به دانش آموزان نیز منتقل و نیروهای مفید و موثری برای آینده و پیشرفت مملکت تربیت کنند.

وی تاکید کرد: در این راستا تعامل و همکاری و کار جهادی در دستور کار مسئولان، معلمان و اساتید و مربیان مدارس شهرستان قرار گیرد.

در پایان این آیین از تعدادی مربیان و مدیران مدارسی که بیشترین همکاری را در برگزاری این طرح داشتند با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

خمین در جنوب استان مرکزی است و ۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت ۱۰۵ هزار نفری این شهرستان دانش آموز هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha