۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۳۲
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85485187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد: آیت‌الله رییسی گفتمان ریاست‌جمهوری را تغییر داد

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: شهید آیت‌الله رییسی با خدمات شاخص و توجه خاص به مسائل و مشکلات بخشهای مختلف نوع گفتمان ریاست جمهوری را در کشور تغییر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا نصیری روز سه‌شنبه در نشست برنامه ریزی ستاد ارتحال امام خمینی (ره) و آیین بزرگداشت شهدای خدمت افزود: هر فردی که عهده‌دار ریاست جمهوری کشور شود، باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد و این مطالبه مردم است.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی با روحیه جهادی و خستگی ناپذیر در راه خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت و شیفته خدمت صادقانه به مردم بود.

فرماندار گناباد با اعلام آمادگی شهرستان گناباد برای برپایی موکب‌های پذیرایی در آیین تشییع شهید رییسی در مشهد گفت: در صورت اعلام نیاز از طرف استانداری خراسان رضوی از ظرفیت‌های موجود این شهرستان بهره گرفته می‌شود.

وی با اشاره به تقاضای زیاد مردم مناطق شهری و روستایی گناباد برای حضور در مراسم خادم الرضا (ع) در مشهد بیان کرد: علاقمندان به حضور در مراسم توسط پنج تا هشت دستگاه اتوبوس به این آیین اعزام می شوند.

نصیری ضمن تاکید بر ضرورت برنامه ریزی حضور پرشور آحاد مختلف مردم و مسوولان در برنامه های سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شهرستان گناباد گفت: باید با همکاری هنرمندان آیین فوق مستندسازی و فیلم آن تهیه و از شبکه سیمای استان خراسان رضوی منعکس شود.

وی همچنین خواستار برگزاری مسابقه آموزش ضمن خدمت با مضمون وصیت نامه امام خمینی (ره) برای کارکنان ادارات گناباد با هدف آشنایی آنان با مضامین وصیت نامه بنیان گذار فقید انقلاب اسلامی شد.

آیت‌الله رییسی سرمایه بزرگی برای نظام بود

نماینده منتخب مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی هم از شهید آیت‌الله رئیسی به عنوان سرمایه مهم نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که با شهادت شهید رئیسی خللی در روال طبیعی خدمات مسوولان و دولت در کشور ایجاد نمی شود، دلگرمی بزرگی برای آحاد جامعه است.

هادی محمدپور افزود: دولت سیزدهم خدمات مهم و زیربنایی زیادی برای سه سال گذشته در کشور انجام داده بود که از امسال ثمره آن مشخص می شود.

وی خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشارکت مردمی برای برگزاری باشکوه آیین سی و پنجمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و همچنین بزرگداشت شهادت آیت الله رییسی و همراهان وی در گناباد شد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha