رسیدگی به درد مردم مهمترین دغدغه آیت‌الله رییسی بود

مشهد-ایرنا- رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: شهید آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، مرد پرتلاشی که مهمترین دغدغه‌اش رسیدگی به مشکلات و درد مردم بود و از هیچ تلاشی برای بهبود اوضاع محرومان جامعه دریغ نکرد.

فیروز ابراهیمی روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ایشان در مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز اقدامات مفید و موثری در حوزه خدمت رسانی به مردم انجام داد.

وی بیان کرد: حضور آیت الله رییسی در بالاترین رکن ریاست قوه قضاییه، منشأ تحولات و تغییراتی بود، شفافیت و سرعت همیشه از نکات مورد نقد این قوه بود که با حضور آیت الله رییسی، تغییرات جدی در این بخش رقم خورد.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در دوره ریاست جمهوری آیت الله رییسی، اقدامات مهمی انجام شد، پرکاری و پیگیری مشکلات مردم در صدر فعالیت‌هایش بود، همچنین در حوزه اقتصاد، تولید و تجارت، اعتقاد به ظرفیتهای منطقه‌ای و بومی داشت که نقطه قوت وی بود.

وی ادامه داد: در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله رییسی ایجاد کریدورهای منطقه‌ای و ارتباط اقتصادی و فرهنگی با کشورهای همسایه، مورد مداقه و مد نظر قرار گرفت، حضور در پیمان‌های بین‌المللی مانند شانگهای و «بریکس» نیز قدم‌های مهمی بود که در زمان مدیریت وی برداشته شد.

ابراهیمی شهادت آیت الله رییسی را اتفاق ناگواری برای مردم ایران دانست و گفت: اکنون ایران رییس‌ جمهور خود را از دست داده است، آن هم کشوری که درگیر مشکلات عدیده بوده و البته با تمام تلاش و قدرت برای توسعه و پیشرفتش می‌جنگد، این کشور در سال‌های اخیر به صورت تمام عیار و بیش از قبل می‌داند برای آینده و خیر و صلاحش چه باید بکند.

وی بیان کرد: امروز اقتصاد و تولید مهم‌ترین مساله کشور است و روز به روز ارکان بیشتری درگیر این موضوع می‌شوند که باید به فال نیک گرفت.

رییس خانه صنعت خراسان رضوی اظهار کرد: همانطور که مقام معظم رهبری متذکر شدند، بعد از آیت الله رئیسی حرکت کشور با قدرت ادامه پیدا می‌کند و باید همه در کنار هم برای بهبود اوضاع و ادامه مسیر تلاش کنیم و برای بهبود روزافزون شرایط گام برداریم که این خواسته رییس جمهور فقید هم بوده است.

وی اضافه کرد:فقدان ابراهیم رییسی ضایعه‌ای اسفناک برای کشور است، دولت و حاکمیت بایستی بداند که باید تمام تلاش‌ها برای بهبود اوضاع اقتصاد انجام گیرد و حاکمیت با تمام توان برای ثبات اقتصادی در شرایط کنونی تلاش کند.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه ربیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha