اخبار کوتاه انتظامی استان قزوین

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی قزوین از کشف پنج هزار و ۳۶۰ قوطی آب میوه و نوشابه انرژی زا قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس قزوین، سرهنگ بیژن خدایی روز سه شنبه اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین در راستای مبارزه همه جانبه با پدیده شوم قاچاق، هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه خودرو وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی به عمل آمده از آن، پنج هزار و ۳۶۰ قوطی های آب میوه و نوشابه انرژی زا قاچاق را که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه بالغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۹۴۰ گرم شیشه در قزوین

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین از کشف ۹۴۰ گرم شیشه و دستگیری ۲ پخش کننده مواد در این استان خبر داد.

سرهنگ فرهاد علی بیگی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت تعدادی از توزیع کنندگان موادمخدر در انتقال مقادیری مواد به سمت قزوین، بلافاصله برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای دستگیری آنها را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته وی، با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی، افراد یاد شده شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ در حال انتقال مقادیر موادمخدر به قزوین هستند.

این مسوول انتظامی ادامه داد: تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل عبور این افراد در یکی از راه های ارتباطی استان اعزام شده و در نهایت نیز موفق شدند خودرو حامل مواد را هنگام ورود به استان متوقف کنند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، بر عزم جدی پلیس در مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان یک بلای خانمان سوز در جامعه تاکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این رابطه به سامانه پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha