۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85485095
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زمان برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری «شعر روح‌الله» در اصفهان تغییر یافت

اصفهان- ایرنا- زمان برگزاری هفدهمین جشنواره سراسری ادبی «شعر روح‌الله» که قرار است در اصفهان برگزار شود، به هفدهم خرداد جاری انتقال یافت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان، قرار بود این جشنواره دهم خرداد برگزار شود که بدلیل شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، به هفدهم خرداد موکول شد.

این جشنواره توسط موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) اصفهان برگزار می‌شود و دلیل تغییر زمان آن، برگزاری مراسم مختلف سوگواری به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیاًت همراه است.

مدیر روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) اصفهان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این موسسه با هدف ترویج اندیشه، سیره و گفتمان حضرت امام خمینی(ره)، هفدهمین دوره جشنواره سراسری ادبی شعر روح الله را در اصفهان برگزار می‌کند.

روح‌الله بیات با اشاره به برنامه‌های جنبی این جشنواره افزود: برگزاری کارگاه‌های هنری، ادبی با حضور اساتید مطرح در نگارستان امام خمینی اصفهان و تعدادی از شهرستان‌های استان، برگزاری نشست‌های ادبی در نگارستان و تجلیل از شُاعرانی که در راستای ترویج اندیشه حضرت امام خمینی (ره) آثاری خلق کرده‌اند از جمله برنامه‌های جنبی در طول برگزاری جشنواره خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: برقرای ارتباط کودکان و نوجوانان با اندیشه و سیره حضرت امام از جمله برنامه‌های این موسسه در سال های اخیر بوده و از ویژگی‌های این دوره از جشنواره اختصاص بخش ویژه برای کودکان و نوجوانان است.
بیات اظهار داشت: الهام از اندیشه و سیره عملی امام در عرصه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اخلاقی، مقاومت و اقتدار ملی از بخش های اصلی این جشنواره است و شاعران شرکت‌کننده در همه گروه‌های سنی و همه قالب‌های شعری، در چارچوب موضوع اعلام شده مجاز به ارسال آثار بودند.
وی خاطرنشان کرد: منتخبان جشنواره ۲۰ نفر خواهند بود که به هر کدام از آنها ۵۰ تا یکصد میلیون ریال جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

مدیر روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اصفهان اضافه کرد: دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار رسیده را با قید نام پدید آورنده و یا تبدیل به آلبوم موسیقی برای خود محفوظ می‌دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha