رییس بزرگ‌ترین بیمارستان دولتی یزد از خدمات شهید رییسی به این مرکز درمانی قدردانی کرد

یزد- ایرنا- رییس بیمارستان دولتی شهید صدوقی یزد گفت: با زحمات خالصانه دولت و شهید خدمت، آیت‌الله رئیسی، بخش‌های پت اسکن ، سی تی آنژیو ، پیوند مغز استخوان، جراحی قلب و عروق در این مرکز درمانی راه‌اندازی و تعداد دستگاه‌های رادیولوژی و آزمایشگاهی این بیمارستان افزایش یافت.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد، دکتر "حسین سلیمانی" افزود: خدمات تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان شهید صدوقی و همه بخش های این مرکز درمانی در این ایام در حال خدمت رسانی است.

وی ادامه داد: تمامی خدمات تخصصی و فوق تخصصی در زمینه زنان و زایمان ، اطفال،داخلی، خون و سرطان، جراحی ها (ارتوپدی ، عمومی ، چشم و…) با تعرفه دولتی و باکیفیت در این بیمارستان انجام می شود و خدمات تشخیصی – درمانی و اورژانس ها شامل اورژانس بزرگسال و کودکان هم دایر می باشد.

رییس بیمارستان شهید صدوقی یزد گفت: در این بیمارستان طی ۴۸ ساعت گذشته ۱۴۸ عمل و ۶۰۳ بستری انجام شده است همچنین ۳۶۷ بیمار به اورژانس این مجموعه درمانی مراجعه و ۵۷۸ نفر هم از آزمایشگاه این مرکز، خدمات تشخیصی دریافت کرده اند .

به گفته وی بیمارستان دولتی شهید صدوقی یزد در سال ۱۳۸۰ با مجموع ۵۳۰ تخت راه اندازی شد که ظرفیت رسیدن به ۷۰۰ تحت طی چند سال اینده را خواهد داشت؛ این مرکز درمانی بزرگ در زمان افتتاح ۴۵ هزار متر مربع زیربنا داشت که اکنون به ۷۵ هزار متر مربع رسیده است.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha