فرماندار تایباد:خدمت بی منت سرلوحه تلاش‌های شهید آیت الله رییسی بود

تایباد- ایرنا- فرماندار تایباد گفت: خدمات و تلاش های شهید آیت الله رییسی برای همه اقشار مردم بی منت بود و این رسالت را سرلوحه کار خود قرار داده بود.

مهدی شیردل روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رییسی در جمع بانوان این شهرستان افزود: خدمت کردن در مسیر برطرف کردن مشکلات مردم برای مسوولان و کارگزاران در هر پست و مقامی که هستند یک وظیفه، سعادت و افتخار به شمار می رود که رییس جمهور شهید به آن معنای واقعی بخشید.

وی ادامه داد: بعد از اعلام حادثه فرود سخت بالگرد حامل رییس جمهور و همراهانش که در نهایت منجر به شهادت این خادمان مردمی شد، ملت ایران اسلامی نشان دادند که قدرشناس خدمتگزاران به این نظام و انقلاب هستند.

فرماندار تایباد گفت: حضور پرشور همه مردم در برنامه های بزرگداشت شهادت خادم الرضا، آیت الله رییسی در دفتر اقتدار و صلابت ایران اسلامی به عنوان یک سند و برگی زرین ماندگار خواهد شد.

شیردل افزود: شهید آیت الله رییسی در طول دوران خدمت خود به عنوان هشتمین ریاست جمهوری ایران منشاء خدمات قابل توجهی برای جای جای ایران اسلامی به ویژه مناطق مرزی و محروم شد و در نهایت در این مسیر به درجه رفیع شهادت نایل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تایباد هم در ادامه این نشست گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سراسر مسوولیت های شهید آیت الله رییسی خدمت به مردم به ویژه محرومان بود.

سرهنگ حسین شمس افزود: ولایت پذیری و پیروی از منویات مقام معظم رهبری از مهمترین ویژگی های بارز این شهید خدمت بود که باید در سرلوحه کار همه مدیران و دلسوزان به این انقلاب باشد.

وی ادامه داد: استکبارستیزی و اهل سازش نبودن با دشمنان چهره ای ماندگار از این شهید برای همه به یادگار گذاشته است.

او اضافه کرد: این شهید در راستای خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان خستگی ناپذیر بود و در این مسیر خداوند متعال شهادت را نصیبش کرد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهور ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رییس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha