کمک ۱۵۰۰ میلیارد تومانی نیکوکار گیلانی به هلال احمر برای راه‌اندازی مراکز درمانی

تهران - ایرنا - یک نیکوکار گیلانی ۱۵۰۰میلیارد تومان برای راه‌اندازی بیمارستان، داروخانه و مرکز دیالیز به جمعیت هلال احمر کمک کرد.

به گزارش ایرنا، اسداله رضازاده رودسری خیر داوطلب ۷۸ ساله گیلانی است؛ او متولد شهرستان رودسر است که با مدرک کارشناسی حقوق، به بازرگانی اشتغال دارد.

وی که پنج سالی می شود که داوطلب جمعیت هلال احمر است و در این مدت کمک های متعددی برای بهره‌مندی مردم شهرستان رودسر از امکانات بهداشتی و درمانی داشته‌است.

وی درباره نحوه آشنایی خود با جمعیت هلال احمر گفت: در ۲ سال اخیر کارها و فعالیت‌های جمعیت هلال احمر را رصد می‌کنم و موضوعی که نظرم را جلب کرد، خدمات نیروهای داوطلب و امدادی این جمعیت در ساحل گیلان بود.

رضازاده ادامه داد: اعضای امداد ساحلی هلال احمر با تلاش و کوشش در سواحل دریای خزر در جهت تامین آرامش و آسایش گردشگران شمال کشور گام بر می دارند تا مردم از زیبایی سواحل لذت ببرند و لحظات خوشی را در کنار خانواده سپری کنند. همین فعالیت‌های پر شور امدادگران هلال احمر باعث شد تا انگیزه‌ام برای کمک به هموطنان، از طریق این جمعیت بیشتر شود.

این خیر داوطلب جمعیت هلال احمر با برشمردن تعدادی از اقدامات خیرخواهانه خود با مشارکت جمعیت هلال احمر، گفت: در گام نخست ۲۷ باب مغازه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان را برای راه اندازی داروخانه هلال احمر، مرکز دیالیز و ساختمان اداری و آموزشی به جمعیت هلال احمر شعبه رودسر استان گیلان هدیه کردم؛ ضمن آنکه در جریان زلزله چند سال پیش کرمانشاه نیز کمک به زلزله زدگان این استان را عهده دار بودم.

وی خاطر نشان کرد: کمک های مالی مستمر به جمعیت هلال احمر برای تامین هزینه های دارویی و درمانی بیماران نیازمند از دیگر خدمات حمایتی و داوطلبانه به جمعیت هلال احمر است.

رضا زاده، درباره کمک ٨٠٠ میلیارد تومانی خود به جمعیت هلال احمر برای ساخت بیمارستان در شهرستان رودسر نیز تاکید کرد: این مبلغ را در هفته بزرگداشت هلال احمر امسال و در جریان برگزاری نشست جمعی از خیرین کشور با رئیس جمعیت هلال احمر و با محوریت سازمان داوطلبان که شامگاه یکشنبه ۲۳ اردیبهشت برگزار شد، متعهد شدم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha