امام جمعه شهرکرد: آیت‌الله رئیسی با روحیه جهادی در میدان خدمت به مردم حضور داشت

شهرکرد – ایرنا - نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تسلیت شهادت خادم الرضا (ع) و همراهان ایشان گفت: آیت‌الله رییسی؛ رجایی دوم با کارنامه‌ای درخشان‌تر و روشن‌تر بود که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و با روحیه جهادی در میدان خدمت به مردم حضور پررنگ داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام روز سه‌شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: اگر شهید رجایی توانست در آن مدت کوتاه دوره رییس جمهوری خود بدرخشد؛ آیت‌الله رییسی توانست راهی نو و تحولی را در عرصه مدیریتی از خود به جای بگذارد.

وی اظهار داشت: مدیریت آینده کشور باید با الگوگیری از شهیدان رجایی و رییسی، افراد سالم را برای خدمت به مردم پای کار بیاورند.

نکونام با بیان اینکه آیت‌الله رییسی شخصیتی با ویژگی‌های بلند معنوی ، اجتماعی و سیاسی بود، گفت: کارنامه خادم الرضا(ع) در بخش‌های مختلف درخشان بود.

امام جمعه شهرکرد یادآور شد: آیت‌الله رییسی چه آن زمانی‌که در دستگاه قضا بود به عنوان یک قاضی پرتلاش و گره گشا در راه خدمت به مردم گام برمی‌داشت.

وی با اشاره به کارنامه درخشان آیت الله رییسی در دوران تصدی مسئولیت آستان قدس رضوی یادآور شد: شهید رییسی خادم الرضا (ع) توانست تمام کشور را به حرم آستان قدس رضوی تبدیل کند.

امام جمعه شهرکرد گفت: آیت‌الله رییسی همواره با روحیه خستگی‌ناپذیر در میدان خدمت به مردم حضور داشت و امکانات مملکت را برای خدمت به مردم به کارمی‌گرفت.

وی یادآور شد: به سرانجام رساندن طرح‌های نیمه تمامی که از سال‌های گذشته برزمین مانده و به نوعی سرمایه مملکت در حال هدر رفتن بود، از دیگر کارهای ماندگار شهید خدمت به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، آیین‌های بزرگداشت آیت‌الله رئیسی در مصلای امام خمینی (ره) و سایر شهرها و روستاهای استان برگزار شد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha