آماده‌باش اورژانس با همه ظرفیت در آیین تشییع پیکرهای مطهر شهدای خدمت

تهران- ایرنا- رئیس سازمان اورژانس کشور از حضور اورژانس با تمام ظرفیت در مراسم‌های تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان خبر داد.

جعفر میعادفر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: در آیین تشییع پیکر شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش که امروز در تبریز برگزار شد، تیم های اورژانس در مسیر مراسم تشییع حضور گسترده داشتند.

وی با اشاره به اینکه پیکر شهدا ظهر امروز به قم منتقل می‌شود و پس از آن از عصر امروز در مصلای امام خمینی(ره) تهران آیین وداع با شهید خدمت و همراهانش برگزار می شود، گفت: فردا صبح نیز تکنیسین‌ها و امکانات فنی و لجستیکی اورژانس در مسیر تشییع کنندگان از دانشگاه تهران تا میدان آزادی حضور گسترده خواهند داشت.

رئیس سازمان اورژانس کشور در ادامه از آمادگی کادر اورژانس در شهر بیرجند و مشهد مقدس برای تشییع پیکر رئیس جمهور و همراهان شهید خبر داد و گفت: در تمام این ۵ استان علاوه بر بیمارستان ‌های دانشگاه‌ها آن شهرها، بیمارستان‌های شهرهای معین نیز در آماده باش هستند.

وی افزود: در تمام این شهرها اورژانس هوایی نیز آماده باش است تا در صورت نیاز خدمت رسانی انجام دهد.

عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه، خبر سانحه بالگرد آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای دست‌به‌دست شد و ۱۸ ساعت پس از جستجوی نفس‌گیر برای کسب اطلاع از وضعیت وی و همراهانش، سرانجام ساعت ۸ صبح روز میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، خبر عروج شهادت‌گونه هشتمین رئیس‌جمهور کشورمان تیتر یک رسانه‌های جهان شد؛

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha