هجمه دشمنان علیه شهید رئیسی مانع خدمت‌رسانی به مردم نشد

گنبدکاووس- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بابیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی از زمان روی کارآمدن دولت آیت الله رئیسی تا زمان شهادتش، هجمه‌های سنگینی علیه وی انجام دادند، گفت: این هجمه‌ها نه تنها مانع خدمت‌رسانی دولت به مردم نشد بلکه رئیس جمهور را در ادامه مسیر خدمت استوارتر و مقاوم‌تر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عباسعلی گرزین روز سه‌شنبه در اجتماع مردم شیعه و اهل سنت گنبدکاووس به‌مناسبت شهادت آیت الله رئیسی اظهار کرد: هجمه‌ها و سنگ اندازی‌ دشمنان و معاندان علیه ایران، سابقه ۴۵ ساله دارد و این تخریب‌ها خللی در مسیر انقلاب ایجاد نخواهد کرد.

وی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراهش، افزود: دشمنان بدانند که وقتی خون پاک عالی ترین مقام اجرایی کشور در راه خدمت به مردم ریخته می‌شود، انقلاب ما زنده بوده و دچار عقب ماندگی و ارتجاع نشده است.

حجت‌الاسلام گرزین همچنین بابیان اینکه خون این عزیزان نشان داد که، «رجایی‌ها، باهنرها، بهشتی‌ها و قاسم سلیمانی‌ها» هیچ وقت تمام نمی‌شوند، اضافه کرد: خون این شهیدان نشان داد که دلتمردان واقعی نظام ما هیچ وقت از دشمنان نمی‌ترسند.

هجمه دشمنان علیه شهید رئیسی مانع خدمت‌رسانی به مردم نشد

وی همچین با اشاره به برخی اقدامات زیرساختی دولت سیزدهم در بخش اقتصاد و صنعت و نیز موفقیت‌های آن در توسعه روابط اقتصادی با کشورهای همسایه و جهان و عضویت ایران در سازمان‌های بین المللی، افزود: مجموعه اقدامات شهید رئیسی که از نام و آبروی خود برای ایجاد این زیرساخت‌ها گذشت، سبب شده دشمنان نتوانند براحتی به مردم و امنیت کشور ما آسیب بزنند.

به گفته حجت الاسلام گرزین، رشد اقتصاد داخلی و تجارت خارجی و نیز افزایش حجم سرمایه‌گذاری خارجی در کشور از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وی به شهادت حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان هم در سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور اشاره کرد و بیان کرد: این وزیر با اقدامات خود، موازنه قدرت و راهبردهای دفاعی جمهوری اسلامی را در دنیا افزایش داد.

حجت الاسلام گرزین گفت: شهید رئیسی با تلفیق اخلاص و خدمت با یکدیگر و خستگی ناپذیری اش در خدمت به مردم که روز تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناخت، نزد مردم و خداوند متعال محبوب شد و به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

در این مراسم که جمع زیادی از اقشار مختلف مردم گنبدکاووس حضور داشتند، چند تن از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی پرداختند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رئیسی مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، ‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha