تشییع تاریخی و بدرقه ای به یاد ماندنی

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۳۹
کد خبر: 85484927
تشییع تاریخی و بدرقه ای به یاد ماندنی

تبریز- ایرنا- دریای خروشان حضور مردم تبریز و جای جای کشور اسلامیمان با چشمان گریان در مراسم تشییع شهدای خدمت تصویری از وفاداری و قدردانی از شهدای خدمت را برجای گذاشت که در تاریخ ثبت و در خاطره ها برای همیشگی به یادماندنی شد.

به گزارش ایرنا، از حدود یک ساعت قبل از مراسم تشییع حضور مردم در میدان شهدا و میدان ساعت تبریز نشان از مراسمی باشکوه را می داد و در آغاز مراسم تمام خیابان های منتهی به این مراسم مملو بود از مردم عزادار که با دلی آکنده از غم و اندوه و با چشمان گریان به بدرقه رییس جمهور و همراهان وی آمده بودند.

حضور رسانه های خارجی از جمله کشور چین مثل تلویزیون فونیکس، تلویزیون شبکه ۲۴ و a ترکیه، حضور عراقی های مقیم ایران از میهمانان مراسم بودند که شاهد حضور میلیونی مردم تبریز شدند.

حضور مردم از استان های مجاور آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان و کردستان نیز خودشان به این مراسم رسانده بودند ادای دین به شهدای خدمت به خصوص رییس جمهور محبوبشان کنند.

حضور اهل سنت از دیگر جلوه های تشییع ماندگار شهدای خدمت بود که با لباس های محلی با حضورشان برادری و وفاداری خود را به شهدای خدمت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

بدرقه ای به یاد ماندنی

دریای بی کران مردمی که هیچ دوربین و تصویری قادر به ثبت عظمت حضور مردم قدرشناس آذربایجان و اقصی نقاط ایران نبود و فقط امکان ثبت بخشی از علاقمندی و قدرشناسی مردم فهیم و زمان شناس کشورمان وجود داشت.

جلوه هایی که رسانه های خارجی نیز شاهد معجزه حضور مردم بودند و به جهان مخابره کردند و در حقیقت جلوه ای از وفاداری مردم به نظام و رهبری به نمایش درآمد طوری که امکان انکار این حضور از هیچ رسانه ضدانقلاب نیز وجود ندارد.

مسئولان شهرهای و استان های مجاور، عشایر، روستائیان، ورزشکاران، دانشجویان، استانداران و نمایندگان ادوار، تمام احزاب سیاسی، شیعه و سنی، پیر و جوان و کودک مهرشان را به انقلاب، رهبری و شهدای خدمت ثابت کردند.

مردم با شعار حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، لبیک یا خامنه ای، آذربایجان جانباز خامنه ای دن آیرلماز، شهدای خدمت را بدرقه کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha