۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85484926
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

گلباران محل فرود بالگرد شهید رئیسی در مراوه‌تپه استان گلستان+ فیلم

گنبدکاووس- ایرنا- محل فرود بالگرد آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور شهید کشورمان در سفر سال گذشته به مراوه‌تپه با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان این شهرستان گلباران شد.

به گزارش ایرنا، بالگرد شهید آیت الله رئیسی یکم دی ماه سال ۱۴۰۲ در دومین سفر استانی به گلستان در مراوه‌تپه به زمین نشست و وی در جمع مردم مرزنشین این دیار حضور یافت و مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت.

شهید رئیسی نخستین رئیس جمهوری بود که در چهار دهه گذشته به این شهرستان مرزی سفر کرد.

به گفته امام جمعه اهل سنت شهرستان مراوه‌تپه، زمستان سال گذشته مردم از ساعات اولیه صبح از نقاط دور و نزدیک به عشق دیدار با رئیس جمهور محبوب خود در داخل و اطراف حوزه علمیه عرفانی مراوه‌تپه به عنوان محل پیش‌بینی شده برای سخنرانی آیت الله رئیسی حضور یافتند. آیت الله رئیسی به محض مشاهده جمعیت، در نزدیکی حوزه علمیه از ماشین پیاده شد و پای پیاده همراه با مردم به سمت محل سخنرانی حرکت کرد.

آخوند یوسف غراوی گفت: این حرکت رئیس جمهور باعث اثبات دوباره روحیه مردمی بودن وی به حاضران شد و به عنوان یک یادگاری ارزشمند در تاریخ مراوه‌تپه به ثبت رسید.

گلباران محل فرود بالگرد شهید رئیسی در مراوه‌تپه+ فیلم

برگزاری اجتماع مردم عزادار مراوه‌تپه در شهادت سیدالشهدای خدمت، آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش در مصلی نمازجمعه این شهرستان و قرائت فاتحه و مراسم عزاداری سنتی ترکمنی در چادر از دیگر برنامه‌های اجرایی امروز در مراوه‌تپه بود.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha