وزیر کشور: ملت ایران مصمم به ادامه راه شهید آیت‌الله رئیسی است

تهران - ایرنا - وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه در گفت و گوبا شبکه المیادین در جریان مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان شهیدش در تبریز گفت: ملت ایران مصمم به ادامه راه شهید آیت الله رئیسی است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «احمد وحیدی» وزیر کشور در این گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کرد: در ایران عزم جدی برای ادامه راه شهید آیت الله رئیسی وجود دارد.

وی افزود: ملت ایران امروز در غم از دست دادن رئیس جمهور خود به سوگ نشسته اند اما در تشییع پیکر این شهدا، حماسه تاریخی دیگری رقم می زنند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه فقدان شهید آیت الله رئیسی، هیچ خللی در اداره امور کشور ایجاد نمی کند، افزود: ملت ایران مصمم به ادامه راه شهید آیت الله رئیسی است.

مراسم تشییع پیکر آیت الله رئیسی و همراهانش که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر اثر سانحه بالگرد در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی به شهادت رسیدند صبح امروز با حضور بی سابقه و باشکوه مردم مومن و شهید پرور تبریز در میدان شهدای این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رئیس‌جمهور ایران بود.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، ‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha