استاندار چهارمحال و بختیاری:آیت الله رئیسی نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم داشت

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: آیت‌الله رئیسی مردم میدان و خستگی‌ناپذیر بود و نشان داد با کار جهادی می‌توان مشکلات را از میان برداشت و نگاه ویژه ای برای رفع محرومیت در مناطق کمتر برخوردار و محروم داشت.

غلامعلی حیدری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرد بزرگ خصوصیات زیادی داشت و یکی از خصوصیات برجسته و ماندنی ایشان رعایت اخلاق و معنویت به شمار می‌آید و در وسط میدان سیاست همواره به این ارزش‌ها پایبند بود.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی خادم‌الرضا بود و خود را خدمتگزار مردم می‌دانست و در راه رسیدگی به امور مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی هیچ‌گاه مسائل را از دور پیگیری و دنبال نمی‌کرد و همواره وسط میدان بود و این رویکرد الگو شایسته‌ای برای همه دولتمردان است.

حیدری خستگی‌ناپذیری را از مهمترین ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی عنوان کرد و گفت: خستگی در وجود ایشان راه نداشت و نمونه بارز آن را می‌توان در سفرهای استان مشاهده کرد.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی پیگیر رفع مشکلات همه به ویژه محرومین و مستضعفین بود و از همین رو "سید محرومان " لقب گرفت و این امر برای مناطق محروم کشور از جمله چهارمحال و بختیاری از اهمیت بالایی برخوردار بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری یکی از رویکردهای مدیریتی آیت‌الله رئیسی را توزیع عادلانه منابع در کشور با اولویت مناطق محروم عنوان کرد و افزود: در ۲ سفری که آیت‌الله رئیسی و هیات دولت به استان داشتند اعتبار قابل توجهی برای استان تصویب شد که جذب کامل این اعتبار تحولات خوبی را در استان شکل می‌دهد.

حیدری تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی یاور صدیق رهبر معظم انقلاب بود و از زمانی که سکان اجرایی کشور را برعهده گرفت جبهه مقاومت تقویت شد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی تربیت شده مکتب اسلام، انقلاب و امامین بود، افزود: توصیه به وحدت و همدلی و مهربانی نسبت به همدیگر از نصایح همیشگی این مرد بزرگ بود و همواره بر این موضوع تاکید داشت که نباید به حواشی پرداخت و تمرکز خود را بر امور اصلی قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بودند، به‌همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha