کشف محموله سنگین مواد مخدر در مرزهای جنوب شرق

تهران - ایرنا - فرمانده مرزبانی انتظامی از کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در مرزهای استان سیستان و بلوچستان و منطقه مرزی اسفندک خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق مواد مخدر، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر از منطقه مرزی اسفندک دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند قاچاق مواد افیونی را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا تصریح کرد: مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران دلاور در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله مواد مخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی ادامه داد: سوداگران مرگ به محض رویت ماموران، اقدام به تیراندازی کرده که ماموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کردند و به علت حجم زیاد آتش ماموران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشتند و عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن محموله مواد مخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

وی افزود: مرزداران غیور در این عملیات موفق شدند ضمن مهار ۱۷ رأس دواب، مقدار یک تن و ۸۹ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و ۵۸ کیلوگرم تریاک و ۳۱ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی انتظامی خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی باید بدانند که امروز مرزداران غیور بیش از هر زمانی آمادگی و توان پاسخگویی به هر گونه تجاوز و تعرض به خاک میهن را دارند و همواره با چشمانی باز، امنیتی مثال‌زدنی را برای امت اسلامی به ارمغان خواهند آورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha