تصویب یک فوریت نامگذاری معبری به نام شهید رییسی در شورای شهر تهران

تهران بزرگ - ایرنا - همزمان با دویست و سی و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، یک فوریت نامگذاری یکی از معابر شهر تهران به نام شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی بررسی و با رای تمامی اعضای شورای شهر به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا، موضوع نام گذاری معبری به نام شهید آیت الله سیدابراهیم رییسی از دیروز و پس از مصاحبه های رییس و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در صدر اخبار حوزه شهری قرار گرفت و طبق انتظار همگان، این موضوع در جلسه صبح امروز شورا مطرح و یک فوریت آن در نهایت با ۲۱ رای قاطع اعضا تصویب شد.

پیشنهاد تغییر نام بزرگراه شهید سلیمانی به شهید رییسی

نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا در این باره خطاب به اعضا در صحن علنی گفت: بنده به عنوان فرزند شهید سلیمانی و عضو شورا درخواست تغییر نام بزرگراه شهید سلیمانی به نام شهید رییسی دارم.

مهدی چمران رییس شورای شهر هم با بیان اینکه معبر مناسبی به نام شهید رییسی نامگذاری شود، تصریح کرد: کوتاه و بلند بودن یک معبر چیزی از ارزش یک شهید نمی کاهد چراکه جایگاه شهدا بسیار والاست.

از سوی دیگر احمد صادقی رییس کمیته شفایت و شهر هوشمند هم در جریان بررسی این موضوع گفت: پیشنهاد بنده این است که یکی از معابر نیز به نام شهید امیر عبداللهیان نامگذاری شود.

مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا هم با تایید صحبت های صادقی تاکید کرد: معابری نیز باید به نام دیگر شهدای این حادثه نامگذاری شود که هریک از آنها از افتخارات ما بوده اند و نباید فردی در این میان از قلم بیفتد.

نام شهدای خدمت بر معابر تهران

چمران در واکنش به این صحبت های اعضا با بیان اینکه نامگذاری معابر به نام سایر عزیزان نیز انجام خواهد شد، تصریح کرد: بنابر اولویت یک فوریت نامگذاری یک معبر به نام شهید رییسی تصویب خواهد شد و نامگذاری سایر معابر در نوبت خود بررسی می شود.

تصویب یک فوریت نامگذاری معبری در تهران به نام آیت‌الله شهید رییسی

وی ادامه داد: اولین فردی که امسال عید نوروز را به بنده تبریک گفت شهید امیر عبداللهیان بود و تمام این شهدا از انسان های متواضعی بودند که باید به طور مفصل به خدمات آنها پرداخت.

یک فوریت نامگذاری یک معبر به نام شهید آیت الله ابراهیم رئیسی در نهایت با ۲۱ رأی موافق به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha