۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85484804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء : آیت الله رئیسی به دنبال اقتدار ایران بود

بوشهر-ایرنا- فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: رئیس جمهور دولت سیزدهم به معنی واقعی مردم دوست و همواره به فکر حل مشکلات و ایجاد اقتدار برای ایران اسلامی در سطح ملی و منطقه ای بود.

سردار عبدالرضا عابد روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر اظهار کرد: بعد از انقلاب روسای جمهور مختلفی آمدند و رفتند که هر کدام نیز به نوبه خود خدمت گزاری کردند.

وی بیان کرد: یکی از این روسای جمهوری، شهید رئیسی بود که به صورت شبانه روز و با سفرهای متعدد به استان‌ها مسائل و مشکلات کشور را حل و فصل می‌کردند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: شهید آیت الله رئیسی در سفر اخیر خود بارها و در مکان های مختلف بیان می کردند که چنانچه استانی برای حل مشکل نیاز به انجام ۱۰ سفر داشته باشند آماده این سفرها هستم و شاید کمتر مسئولی چنین روحیه و ویژگی‌هایی را داشته باشد.

وی ادامه داد: آیت الله رئیسی یک مدیر عملگرا، متعهد و عهد و پیمان بسته با خدا بود که سال گذشته نیز در شرکت صنایع دریایی ایران در بوشهر حاضر شد و در این سفر نیز به خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور توصیه ویژه داشتند.

عابد اضافه کرد: ضایعه شهادت رئیس جمهور و همراهانش خیلی بزرگ است و به کوری چشم دشمنان اسلام ما همین طور که مقام معظم رهبری فرمودند حرکت نظام با همت و تلاش مسئولان همچنان به سمت جلو است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: با تلاش مسئولان در حوزه‌های مختلف خللی در روند اداره کشور ایجاد نمی‌شود و همین طوری که در زمان دوران دفاع مقدس مردم خود را در صحنه عمل نشان دادند بعد از شهادت این مرد بزرگ و عالم و بزرگ راهش را ادامه می‌دهند و با قوت قلب بیشتر روح خادم الرضا را شاد می‎‌کنند.

عابد یادآور شد: یکی از افتخارات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، فضای کار و تلاش در شرکت صدرا هست که انتظار است با کمک و پشتیبانی مسئولان به قله‌های مدنظر دست پیدا کند.

وی گفت: ادامه فعالیت های قرارگاه خاتم الانبیا در این روزها در عرصه های مختلف نفت، گاز، دریایی، سدسازی و صنعت معدن نشان از فعالیت‌های گسترده در کشور است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء عنوان کرد: این مجموعه با هماهنگی و همدلی بین قرارگاه و دولت برنامه ریزی خوب و منسجمی برای برآورده کردن انتظارات مردم و کشور دارد است.

عابد افزود: قرارگاه خاتم الانبیا تعهدات مختلفی در حوزه‌های داخلی و خارجی دارد که شاخص ترین آن ساخت چهار کشتی افراماکس است که ۲ فروند آن تحویل شده و ۲ فروند دیگر در دست ساخت است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بیان کرد: بر اساس برنامه زمان بندی تلاش می‎ شود ۲ فروند کشتی افراماکس نیز ساخته و به کشورهای طرف قرارداد تحویل شود.

عابد عنوان کرد: در مورد طرح‌های آینده بویژه در بخش انرژی در حوزه پارس جنوبی با وزارت نفت قراردادی بسته شده که این قرارداد بسیار مهم و بزرگ است که در این عرصه نیز شرکت صدرا نقش اساسی ایفا می‌کند.

وی افزود: نقش مهم قرارگاه خاتم در طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی سایر نقاط مختلف کشور حجم قابل توجهی طرح عمرانی در کشور دارد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بیان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا برای سال جاری ۳۵۰ طرح شاخص دارد که به عنوان طرح‌های استراتژی ملی محسوب می‎‌شوند.

وی ادامه داد: برای استفاده از ظرفیت پیمانکاران بخش خصوصی نیز برنامه ریزی شده تا احساس نکنند این قرارگاه مانع از کار آنها است.

عابد گفت: قرارگاه خاتم الانبیا حدود پنج هزار پیمانکار بخش خصوصی رو به کار گرفته است که جمعیت نیروی کار آنها ۱۵۰ هزار نفر است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء عنوان کرد: در مناطق محروم که نیازمند کمک قرارگاه خاتم الانبیاء هستند در کنار تعهدات به وظیفه خود در قبال مردم کمک می‌کنند.

وی افزود: قرارگاه متعلق به مردم است و و در قبال آنها از هیچ تلاش و خدمتی دریغ نخواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha