۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85484752
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر مادر سه شهید دفاع مقدس در آبادان تشییع و خاکسپاری شد + فیلم

آبادان - ایرنا - پیکر مادر شهیدان پرورش سه‌شنبه با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز و استاندار خوزستان در آبادان تشییع و خکسپاری شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا مراسم تشییع مادر شهیدان محمدرضا، علیرضا و حمیدرضا پرورش، پس از اقامه نماز میت حجت الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با حضور استاندار، ائمه جمعه آبادان و خرمشهر ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، مدیران شهرستانی، و خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان از محل ناحیه مقاومت بسیج آبادان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم پیکر مرحومه را بر روی دستان خود از ناحیه مقاومت سپاه آبادان تا گلزار شهدای این شهر تشییع کردند.

مادر این شهیدان پس از تحمل سال‌ها درد جسمی و رنج دوری پسرانش در سن ۸۲ سالگی در اثر عوارض ناشی از بیماری کلیه و دیالیز در بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان دعوت حق را لبیک گفت و به سه فرزند شهیدش پیوست.

محمدرضا در ۲۹ اسفند ۱۳۶۰ در نوزده سالگی در رقابیه، علیرضا در بیستم اردیبهشت ۱۳۶۱ در نوزده سالگی در ام الرصاص و حمیدرضا دهم خرداد ۱۳۶۲ در هجده سالگی در ام الرصاص عراق به شهادت رسیدند. پیکر این سه برادر شهید در گلزار شهدای آبادان به خاک سپرده شد.

مردم آبادان بیش از چهار هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha