علی‌اف برای عرض تسلیت در سفارت ایران حضور یافت

تهران – ایرنا – رئیس جمهور جمهوری آذربایجان امروز با حضور در سفارت ایران در باکو شهادت آیت‌الله رئیسی و همرانشان را به دنبال سانحه هوایی تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری آذرتاج خبر داد که الهام علی اف در بازدید از سفارت ایران در باکو شهادت اندوهبار آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و دیگر همراهان وی را تسلیت گفت.

این رسانه دولتی دیروز نوشته بود که علی اف با ارسال پیام تسلیتی به مقام معظم رهبری، از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان وی ابراز تاثر شدید کرد.

در این پیام آمده است: "مردم ایران یک دولتمرد برجسته را از دست دادند که تمام عمر با فداکاری و وفاداری به کشورش خدمت کرد. یاد و خاطره او برای همیشه در قلوب ما زنده خواهد بود."

علی اف در سفارت ایران درگذشت رئیسی را تسلیت گفت

این پیام افزود: "در این روز اندوهبار، از خداوند متعال برای مردم کشور دوست و برادر ایران صبر و شکیبایی مسئلت دارم. ما در غم شما شریک بوده و از طرف خودم و مردم (جمهوری) آذربایجان به شما، خانواده ها و عزیزان جان باختگان و تمامی ملت شما تسلیت عرض می نماییم. خداوند روحشان را قرین آرامش کند."
آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

۲۱ نفر

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha