۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85484688
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرچم عزا در آسمان بوشهر به اهتزار در آمد

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۴
کد خبر: 85484688
پرچم عزا در آسمان بوشهر به اهتزار در آمد

بوشهر- ایرنا - همزمان با شهادت آیت الله رییسی شهید جمهور و هیات همراه و در پی اعلام عزای عمومی توسط رهبر معظم انقلاب شهر بوشهر سیاه پوش و پرچم عزا نیز در آسمان این شهر به اهتزار درآمد.

به گزارش ایرنا نوار ساحلی، معابر و میادین شهر بوشهر به‌مناسبت شهادت آیت‌الله رییسی و هیات همراه در سانحه بالگرد، سیاه‌پوش شده و شهر در حزن و اندوه قرار دارد.

درهمین راستا مراسم عزاداری همراه با مداحی در یادمان شهدای گمنام پارک شغاب بوشهر با حضور اقشار مردم برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفت وگو با ایرنا گفت: در پی وقوع این حادثه مردم استان بوشهر عزادار شدند و با برپایی مراسم سوگواری ارادت خود را نشان دادند.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با بیان اینکه مراسم عزاداری در نقاط مختلف ادامه دارد تصریح کرد: به همین مناسبت اجتماع بزرگ عزاداران سید شهیدان خدمت در بوشهر برگزار می‌شود.

وی اجتماع بزرگ عزاداران سید شهیدان خدمت را همراه با آیین سنتی و شمع‌زنی اعلام کرد و افزود: این مراسم با حضور مردم غیور و شهیدپرور بوشهر ساعت ۲۰ امروز در میدان شهید رئیسعلی دلواری بوشهر برگزار می‌شود.

جمالی ادامه داد: همچنین مراسم سوگواری سید شهیدان خدمت با حضور فعالان ستادهای انتخاباتی رییس جمهور شهید آیت‌الله رییسی و مردم مومن و انقلابی استان بوشهر اول خرداد ساعت ۱۷ در مجتمع فرهنگی و قدمگاه عباسعلی بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ضمن تبریک و تسلیت شهادت آیت الله رئیسی اظهار کرد: از لحظه این اتفاق تا لحظه اعلام شهادت، مردم استان بوشهر به مانند میلیون ها ایرانی نگران حال ایشان بودند و به محض اعلام رسمی به مصلای های نماز جمعه سراسر استان مراجعه کردند.

جمالی افزود: مراسم مردمی بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی، در مصلاهای مناطق شهری و روستایی استان با حضور پرشور مردم قدرشناس، برگزار شد.

وی با اشاره به مجاهدت های رییس جمهور شهید خدمت عنوان کرد: آیت الله رییسی زندگی خود را وقف مردم کرد و در این مسیر و در هر جایگاهی به جز این نمی دید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: مردم ایران اسلامی و به خصوص استان بوشهر قدر خدمات مالک اشتر رهبری معظم را می دانند و هرگز خدمات صادقانه وی در محرومیت زدایی و ساخت ایران قوی را فراموش نخواهند کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha