معیار اصلی شهید آیت‌الله رئیسی خدمت بی‌منت به مردم بود

اردبیل - ایرنا - نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی مومن، متدین و به معنای واقعی سید محرومان بود و معیار و مبنای ایشان خدمت بی‌منت به مردم بود.

صدیف بدری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی را فردی مردمی، الهی، متواضع، سختکوش و یار و یاور مردم دیدم ، انصافا در کنار مردم بودند و یک رئیس‌جمهور اخلاق‌مدار و به معنای واقعی سید محرومان بود.

وی افزود: معیار اصلی شهید آیت‌الله رئیسی خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم بود و در جلسات مشترکی که با شهید آیت‌الله رئیسی داشتیم همواره برتلاش برای محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مردم محروم تاکید داشت.

نماینده اردبیل ، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی جهادی و خستگی‌ناپذیر بود مصوبات سفر را با جدیت پیگیری می‌کردند و سعی داشتند خودشان شخصا در مناطق محروم حضور پیدا کنند و در ملاقات با مردم هم عطوفت و مهربانی وی زبانزد بود.

بدری اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی اعتقاد خاصی به ولایت فقیه و مقام معظم رهبری داشت و همیشه هم می‌گفت اگر توفیقی در کشور داریم در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایرنا ، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رئیس‌جمهور ایران بود.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha