۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85484552
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عشایر شادگان به سوگ شهدای خدمت نشستند

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴
کد خبر: 85484552
عشایر شادگان به سوگ شهدای خدمت نشستند

آبادان - ایرنا - اقشار مختلف مردمی به ویژه عشایر ولایتمدار و انقلابی و مسئولان شهرستان شادگان در مسجد حضرت امیر المومنین(ع) به سوگ رئیس جمهور مردمی و همراهانش شهیدش نشستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اقشار مختلف مردم شادگان سه‌شنبه از پیر و جوان و زن و مرد و کودک در این مراسم گردهم آمدند تا عشق و ارادت خود را به سید الشهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی ابراز کنند.

مداحی اهل بیت (ع)، سینه زنی از دیگر ویژه برنامه‌های اجتماع مردم شادگان در سوگ خادم الرضا بود و عده‌ای در خلوت خود قرآن و نوحه خواندند تا ثواب آن را به روح آیت‌الله رییسی خادم ملت و همراهانش هدیه کنند.

فرماندار شهرستان شادگان در این آیین گفت: همیشه مردم برای آیت الله رئیسی در اولویت بودند.

جمال صالح‌زاده افزود: خادم الرضا (ع) رئیس جمهور محبوب و مردمی ملت ایران در شب ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) آسمانی شد و مزد سال‌ها خدمت مخلصانه، صادقانه و عارفانه خود را در این شب عزیز از شمس الشموس امام هشتم شیعیان دریافت کرد.

وی اظهار کرد: رئیس جمهور تمام وقت برای مملکت جهاد کرد و شب و روز نشناخت و شهید راه خدمت شد و مردم شادگان هیچگاه خاطره حضور وی در این شهرستان را از خاطر نخواهند برد.

مدیر حوزه علمیه امام موسی کاظم(ع) شادگان نیز در این آیین گفت: یکی از خادمان نظام انقلاب و مردم را از دست دادیم و علت تنومندی و سرافرازی انقلاب اسلامی در جهان به واسطه وجود همین افرادی است که با خدا پیمان بستند.

حجت الاسلام حسن بیت‌جادر بیان کرد: این عزیزان باید اسوه و الگوی ما قرار گیرند و به آنها اقتدا کنیم.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha