افتخار مسئولان دولت آیت‌الله رئیسی خدمتگزاری در دولت مردمی است

تهران - ایرنا- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قله و مدال افتخار مسئولان دولت آیت‌الله رئیسی، خدمتگزاری در دولت مردمی است و برای ادامه راه شهید جمهور باید خدا را شاکر باشیم که در سنگر یک شهید، خدمت کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا از وبدا، بهرام عین اللهی در اجلاس غیرحضوری روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور با بیان اینکه متاسفانه یک حادثه غیرمنتظره، الماس و گوهری کمیاب را از جمهوری اسلامی ایران گرفت، افزود: شهدا توانسته‌اند به قله رفیع مجاهدت و ارزش‌های انسانی برسند و تاسف بر ما که از فیض وجود شهدا، محروم شدیم.

وی تاکید کرد: هر دولت مزین به نام رئیس آن دولت است و انتظار مردم هم از آن دولت بر اساس نام رئیس دولت است و افتخار می‌کنیم مزین به نام حضرت آیت الله رئیسی و اعضای دولت ایشان هستیم.

وزیر بهداشت تاکید کرد: شهید آیت الله رئیسی به تنهایی یک فرد نبود بلکه یک مکتب بود؛ از اینرو ما پیرو مکتب رئیسی و گفتمانی هستیم که او ایجاد کرد. این مکتب، مکتب کار برای رضای خداوند، ایثار، کار جهادی، حضور در میدان، مبارزه با فساد، مبارزه با آمریکا و صهیونیستم، کمک به محرومان، عدالت خواهی، حزب اللهی عمل کردن و خستگی ناپذیری توام با خردمندی است.

عین اللهی در بیان ویژگی خستگی ناپذیری آیت الله رئیسی گفت: با خودم فکر می کردم که ایشان چه مواقعی استراحت می‌کند چون دائم در میدان خدمت و توسعه کشور، فعال و برای خدمتگزاری، خستگی‌ناپذیر بود.

وی یکی دیگر از ویژگی‌های شهید جمهور را دوری از حاشیه‌ها عنوان کرد و افزود: متاسفانه تهاجم بی رحمانه‌ای در برخی رسانه ها و فضای مجازی علیه ایشان و دولت مردمی وجود داشت اما او در آخرین جلسه هیات دولت گفت که با خدا عهدی بسته که در حل مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف در بین مردم، پیرو ولایت باشد.

وزیر بهداشت از شهید حسین امیرعبداللهیان به عنوان یکی از نیروهای انقلاب در دولت مردمی یاد کرد و گفت: این افتخار را داشتم که سه سال در کنار ایشان بودم. او وزیری جهادی بود که بارها به گفته بودم که هم نگران سلامتی و هم قدردان شجاعت شما در حمایت از مظلومان جهان هستم. به قول شهید حاج قاسم سلیمانی، کسی شهید می شود که شهید زندگی کند و ایشان هم مصداق این عبارت بود.

عین اللهی با اشاره به چهره مردمی و معتبر آیت الله آل هاشم در بین مردم ایران و تبریز، تاکید کرد: ایشان یکی از موفق‌ترین ائمه جماعات کشور بود و در انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز بالاترین رأی را به دست آورد. اگر کسی آیت الله آل هاشم را نمی شناخت باتوجه به تواضع شان اصلا تصور نمی کرد که ایشان امام جمعه باشد. ساده زیستی، مردمی بودن و پیگیری مشکلات مردم از مهمترین ویژگی های ایشان بود.

افتخار مسئولان دولت آیت‌الله رئیسی خدمتگزاری در دولت مردمی است

تکریم بیماران همواره مورد تاکید رییس جمهور بود/ آغاز اعتباربخشی بیمارستان‌ها از اول خرداد

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رییسی و هیات همراه ایشان، تاکید کرد: مطابق فرمایش رهبر معظم انقلاب، هیچ خللی در امور کشور از جمله در حوزه سلامت رخ نمی دهد زیرا تکریم بیماران همواره مورد تاکید رئیس جمهور شهید بود.

وی اظهار داشت: حتما باید با نظارت روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، تمام مراکز درمانی، خدمات خود را مثل قبل و حتی بهتر از گذشته ارائه کنند.

کریمی تاکید کرد: رضایت مردم و بیماران به عنوان خدمات گیرندگان بخش سلامت همواره مورد توجه و تاکید آیت الله رئیسی بود که باید این رضایتمندی حفظ و ارتقا پیدا کند.

معاون وزیر بهداشت از آغاز اعتباربخشی بیمارستان ها از ابتدای خرداد خبر داد و گفت: اعتباربخشی بیمارستان ها و مراکز درمانی به هیچ عنوان به تعویق نمی افتد و طبق برنامه زمانبندی، انجام می شود.

کریمی یادآور شد: رصد، پایش و نظارت بر عملکرد مراکز درمانی توسط روسای دانشگاه ها و دانشکده ها همچنین معاونان درمان آنها، هم به صورت برنامه ریزی شده و هم سرزده باید طبق روال معمول انجام شود تا به هیچ عنوان شاهد تعطیلی مراکز درمانی و درمانگاه ها نباشیم بلکه این مراکز با تمام توان به خدمت رسانی به مردم بپردازند.

ضرورت انعکاس خدمات دولت مردمی به جامعه

عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت نیز در این اجلاس از شهید آیت الله رییسی به عنوان یکی از شخصیت های ماندگار تاریخ کشورمان یاد و بر ضرورت انعکاس خدمات دولت مردمی به جامعه تاکید کرد.

وی، با تاکید بر اهمیت ۵۰ روز آینده تا زمان انتخابات رئیس جمهور، گفت: در این فرصت باید خدمات شایسته آیت الله رئیسی و دولت مردمی به نظام سلامت به جامعه عرضه شود. زنده نگه داشتن گفتمان خدمت به مردم و مردمی بودن شهید آیت الله رئیسی یکی از وظایف ما به حساب می آید که رفتار ایشان با مردم و حضور در میدان در قالب سفرهای استانی از نمونه های این گفتمان است.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: در دولت مردمی اقدامات ارزنده در حوزه های مختلف و به ویژه حوزه سلامت انجام شد که برای همه مردم ملموس بود و عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی در توسعه خدمات و زیرساخت ها باید در رسانه ها به تصویر کشیده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha