وضعیت جبهه نبرد در شمال مایه ننگی برای کابینه نتانیاهو است

تهران- ایرنا- عضو کنیست (پارلمان) رژیم صهیونیستی از تشدید حملات حزب الله به شمال فلسطین اشغالی و ناکامی کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم در مقابله با آن ابراز خشم کرد و این وضعیت را مایه ننگی برای این کابینه دانست.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، «تزوی سوکوت» عضو کنیست رژیم صهیونیستی به بررسی اوضاع شمال فلسطین اشغالی و حملات شدید موشکی اخیر مقاومت اسلامی لبنان به اهدافی در این رژیم پرداخت و گفت: آنچه در شمال رخ می دهد ننگ واقعی برای کابینه اسرائیل است که چشمانش را به روی تقویت توان حزب الله بسته است. این موضوع نمی تواند ادامه داشته باشد.

سوکوت که با رادیو «اف ام ۱۰۳» رژیم صهیونیستی گفت وگو می کرد، افزود: جایی برای طفره رفتن وجود ندارد و در این زمینه، همه کابینه‌های تشکیل شده در دهه های اخیر متهم هستنند. ما باید از خواب بیدار شویم.

او در پاسخ به سئوال این رادیو مبنی بر ضرورت اشغال و سیطره کامل بر نوار غزه و ایجاد شهرک های صهیونیست نشین در آن و نیز اشغال جنوب لبنان و ایجاد کمربند امنیتی در آن برای حفاظت از رژیم صهیونیستی، بدون توجه به ناکامی هشت ماهه ارتش این رژیم در میدان نبرد گفت: به نظر من گزینه دیگری نداریم. ارتش فقط برای بازداشت های شبانه فلسطینی ها در کرانه باختری نیست بلکه باید در وهله اول با تهدیدات خطرناکی مقابله کند که اسرائیل با آن روبرو است. متاسفانه طی همه این سالها، حماس بخشی از سناریوی اساسی مورد نظر ارتش نبوده است.

وی گفت: اگر رئیس ستاد نمی داند که چگونه حماس را شکست دهد، کنار برود. اظهارنظرهایی که درباره شکست ناپذیری حماس مطرح می شود برای ما قابل قبول نیست.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha