۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۷
کد خبر: 85484397
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

فیلم | مردم اراک به سوگ شهید جمهور نشستند

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۵۷
کد خبر: 85484397
فیلم | مردم اراک به سوگ شهید جمهور نشستند

اراک - ایرنا - مردم مومن و انقلابی شهرستان اراک شامگاه دوشنبه با حضور گسترده و پرشور در مصلی بیت‌المقدس این شهر شهادت شهید خدمت آیت الله رئیسی و همراهان را به سوگ نشستند.

به گزارش ایرنا، صدها نفر از مردم و مسئولان شهرستان اراک کنار مقامات ارشد نظامی و انتظامی با حضور گسترده مصلی بیت‌المقدس این شهر یاد و خاطره شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را گرامی داشتند.

مردان و زنان اراکی و هیات های عزاداری با حضور در مصلی بیت‌المقدس در عزای شهادت رئیس جمهور مردمی، مغتنم، جهادی و خدمتگزار و همراهان شهید وی اشک ماتم ریختند.

مردم اراک که خود را برای دور دوم سفر رئیس جمهور به شهر و استانشان آمده می‌کردند، امشب در فراق ایشان سوگواری کردند.

یکی از حاضران در این اجتماع در حالی که هنوز در شوک خبر شهادت رئیس جمهور بود، افزود: رئیس جمهور همان طور که وعده می‌داد عمل می‌کرد ایشان به استان ما سفر کرد و به برکت حضور ایشان طرحهای زیادی به ثمر نشست.

وی ادامه داد: ما خود را برای دور دوم سفر ایشان آماده می‌کردیم اما خدا نخواست که یکبار دیگر این خدمتگزار بی ریا را ببینیم.

وی با ابراز تاسف از این اتفاق تلخ گفت: متاسفانه ایران یک مرد بزرگ و حامی محرومان را از دست داد که باید به کل کشور این مصیبت را تسلیت گفت.

خانمی که با فرزند شیرخوار خود در مراسم شرکت کرده بود گفت: از عصر دیروز که خبر سقوط بالگرد رئیس جمهور را شنیدم تا صبح امروز حتی یک لحظه هم نخوابیدم و منتظر خبر سلامتی ایشان بودم.

وی ادامه داد: ایشان و تیم دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای آبادانی کشور و رفع محرومیت ها بکار گرفته بودند تا ایران و ایرانی در آسایش زندگی کند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود. وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha