۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 5609
کد خبر: 85484339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

امام‌جمعه قدس : شهید جمهور، آیت الله رئیسی مایه امید کشور در زمان حیاتش بود

شهرقدس - ایرنا - امام جمعه شهرستان قدس گفت:شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی مایه امید کشور و انقلاب اسلامی در زمان حیات اش بود.

به گزارش ایرنا ،آئین گرامیداشت و سوگواری شهادت سیدالشهدای خدمت، آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه با حضور گلی کانی فرماندار شهرستان قدس ،اعضای شورای تامین ، خانواده معزز شهدا ، مدیران نهادهای دولتی و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان در مصلی نمازجمعه برگزار شد.

حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرستان قدس دوشنبه شب به عنوان سخنران این مراسم ، آیت الله شهید ابراهیم رئیسی را مایه امید کشور و انقلاب اسلامی در زمان حیات اش بیان کرد و گفت: شهادت او نیز قطعا برای انقلاب و اسلام از الطاف خفیه الهی می باشد .


حجت الاسلام محمدی افزود: این مایه افتخار است که منتخب ما برای ریاست جمهوری توسط خداوند خریداری شده و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید.


وی در ادامه به تشریح ویژگیهای اخلاقی ، رفتاری و مدیریتی رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی پرداخت و اخلاص و صداقت را نمونه های بارز این شخصیت اخلاق محور و انقلابی عنوان کرد .


امام جمعه شهرستان قدس تصریح کرد: این اتفاق برای ما ناگوار و سخت است ولی ملت ایران درطول عمر انقلاب ، از این اتفاقات فراوان دیده و فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشته است ،اما با اتکاء و امید به خدا ،محکم تر از قبل به مسیر خود ادامه داده و خواهد داد.

امام‌جمعه قدس : شهید جمهور، آیت الله رئیسی مایه امید کشور در زمان حیاتش بود
محمدی با بیان اینکه آیت الله رئیسی خود را طلبه خدمتگزار برای مردم می دانست گفت : وی سرانجام نیز درحال خدمت رسانی و سرکشی به مناطق محروم به شهادت رسید .


حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در پایان خاطر نشان کرد: امروز به لطف خداوند متعال و مدیریت رهبر فرزانه عزیزمان ، در اداره کشور هیچ نگرانی نداشته و به سمت قله ها ادامه خواهیم داد.

امام‌جمعه قدس : شهید جمهور، آیت الله رئیسی مایه امید کشور در زمان حیاتش بود
وی تصریح کرد : در انتخابات ریاست جمهوری هم به کسی رای مید هیم که راه شهید رئیسی که مسیر خدمت به محرومان است را ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، بعدازظهر روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه) بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

از جمله سرنشینان این بالگرد، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور، آیت‌الله «آل هاشم» امام جمعه تبریز، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه و «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی بودند.

در جریان این حادثه همه سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha