۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۰
کد خبر: 85484334
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مسئولان جنوب فارس داغدار شهادت رئیس جمهور شدند

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۰
کد خبر: 85484334
مسئولان جنوب فارس داغدار شهادت رئیس جمهور شدند

لارستان- ایرنا- نماینده منتخب مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان این حوزه انتخابیه طی پیامی؛ تسلیت خود را به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان ابراز کردند.

به گزارش ایرنا، روز دوشنبه در پیام علاءالدین بروجردی آمده است: شهادت جانگداز رییس جمهور پرتلاش کشورمان حجت الاسلام والمسلمین دکتر رییسی و هیات همراه را به محضر والای مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه لارستان نیز در پیامی مشترک با فرماندار لارستان و نماینده فعلی و منتخب حوزه انتخابیه در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت گفت.

در بخشی از این پیام آمده است: آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید شهیدان خدمت، با تبدیل اتاق ریاست جمهوری به میدان خدمت، درسی از مردم‌داری و تعهد را به همگان داد و به فرموده مقام معظم رهبری؛ رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت.

در بخش دیگری از این پیام قید شده است: این رییس جمهور عزیز، اسوه‌ تقوا، فسادستیزی، و خدمتگزاری به مردم بود که در راه تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و خدمت به محرومان و مستضعفان جان خود را فدا کرد.

شیخ محمد زمان زمانی، امام جمعه اوز در پیامی گفت: خبر ناگوار سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی که منجر به درگذشت رئیس جمهور محبوب و مردمی ‌کشورمان و هیات همراهشان شد، ملت شریف ایران را عزادار نمود.

وی در بخش دیگری از پیام خود افزود: درگذشت این عزیزان را به ملت شریف ایران و خانواده های محترمشان تسلیت عرض می نمایم.

فرماندار گراش: شهادت برازنده سید محرومان بود

فرماندار گراش نیز با صدور پیامی، شهادت ناباورانه رئیس‌جمهور مردمی و جمعی از همراهانش در سانحه دردناک سقوط بالگرد را تسلیت گفت و افزود: شهادت، مزد و پاداش خدمت صادقانه و بی منت آیت الله رئیسی است.

محمود طاهر زاده اظهار داشت: حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه سید محرومان، سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور محبوب و جهادی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرانقدرشان، قلب تمامی علاقه مندان به ایران سرفراز اسلامی را آکنده از درد و اندوه ساخت.

ائمه جمعه شهر و شهرستان خنج و فرماندار این شهرستان در پیامی مشترک شهادت خادم الرضا را تسلیت گفتند و در بخشی از متن این پیام آنها آمده است: شهید جمهور در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری و منشا خدمات جهادی و بی‌تکلف بودند.

در ادامه این پیام قید شده است: واضح است که راه روشن و عزتمند شهید جمهور و همراهان مظلومش که همان راه خدمتگزاری به مردم و تلاش برای عمران و آبادانی و عزت و افتخار ملت سرافراز ایران و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین و آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت‌.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha