کوچکترین خللی نباید در امر خدمت رسانی به مردم ایجاد شود+ فیلم

یاسوج – ایرنا- استاندار کهگیلویه وبویراحمد از مدیران در دستگاه های مختلف اجرایی و خدمات رسان خواست که قوی تر و جدی از گذشته پای کار باشند و به مردم خدمت کنند و کمترین خللی نباید در امر خدمات دهی به مردم ایجاد شود.

سید علی احمدزاده دوشنبه شب در نشست شورای اداری کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: مردم و محتوای این انقلاب و حکومت الهی با شهادت عجین است و آنگونه که رهبری معظم فرمودند در اداره مملکت و دولت کوچکترین اختلالی ایجاد نخواهد شد.

وی گفت: ایران اسلامی و این حکومت الهی از گردنه های سخت و ترورهای کور و شهادت مردان بزرگ و فتنه های سنگینی عبور کرده است و اگر چه شهادت و خلاء این مردان الهی همچون آیت الله رئیسی مصیبت بزرگی برای نظام و مردم ما است اما ساختار حکومتی و درخت تنومند انقلاب اسلامی بیش از گذشته مستحکم تر و پر قدرت تر به راه پر ثمر و مسیر امیدبخش خود ادامه خواهد داد.

وی موضوع انتخابات ریاست جمهوری و آمادگی کامل مجموعه مدیران اجرایی استان و دستگاه های متولی در این راستا را یادآور شد و گفت: بر اساس قانون و تاکید رهبر معظم انقلاب ظرف کمتر از ۵۰ روز آینده تکلیف رئیس جمهور جدید مشخص خواهد شد و وظیفه و رسالت دولتمردان و دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نیز بسیار سنگین و خطیر است.

با توجه به توافق اولیه شورای نگهبان، انتخابات برای تعیین رئیس جمهور جدید در تاریخ ۸ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار شود.

بر اساس تقویم مصوب انتخابات ثبت نام نامزدها در روزهای دهم تا چهاردهم خرداد انجام می‌شود و زمان تبلیغات انتخاباتی نیز از روز ۲۳ خرداد لغایت صبح هفتم تیرماه خواهد بود.

احمدزاده با اشاره به شهادت مظلومانه آیت سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و محبوب دولت سیزدهم و همراهان وی در سانحه دخراش سقوط بالگرد در تبریر گفت: آیت الله رئیسی پایگذار مکتب خدمت در هر عرصه و صحنه ای و مسئولیت های گوناگون خود از دوران قوه قضائیه تا خادم الرضا ع و تا ریاست جمهوری بود که با تقدیم جان و شهادت خود این مشی و رفتار مردمی برای همیشه ماندگار شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد آیت الله رئیسی در مسئولیت های خطیر خود در عین اقتدار اما همواره مظلوم بود و شهادت وی هم در اوج مظلومیت بود.

احمدزاده تصریح کرد: شهید رئیسی در برابر مردم و محرومان جامعه در نهایت تواضع و فروتنی و در مقابله با دشمن و دفاع از حریم و منافع ملت نیز مقتدر و با شکوه ظاهر می شد.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی یک ولایتمدار واقعی و تسلیم محض ولایت بود ،صادق در گفتار بود و ولایتمداری را در عمل ثابت می کرد و مایه افتخار و محبوب ملت و رهبری بود.

وی در بخش دیگری از از مدیران در همه دستگاه های مختلف اجرایی استان خواست با قوت و جدیت دستاوردها و اقدام های ارزشمند دولت سیزدهم و ظرف بیش از ۲ و نیم سال گذشته را در اختیار رسانه ها قرار دهند و با بیان عملکرد و جهاد تبیین نشان دهند که دولت مردمی و انقلابی و رئیس جمهور چگونه و همواره پای مردمف انقلاب و نظام بود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان گرامی ایشان را در سانحه هوایی تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی آمده است: با اندوه و تاسف فراوان خبر تلخِ درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، رئیس جمهور مردمی و با کفایت و پرتلاش، خادم‌الرضا علیه السلام جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرامی ایشان رضوان الله علیهم را دریافت کردم.

« این حادثه‌ی ناگوار در اثنای یک تلاش خدمت‌رسانی اتفاق افتاد؛ همه‌ی مدت مسئولیت این انسان بزرگوار و فداکار چه در دوران کوتاه ریاست جمهوری و چه پیش از آن، یکسره به تلاش بی‌وقفه در خدمت به مردم و به کشور و به اسلام سپری شد.

رئیسی عزیز خستگی نمی شناخت. در این حادثه‌ی تلخ، ملت ایران، خدمتگزار صمیمی و مخلص و با ارزشی را از دست داد. برای او صلاح و رضایت مردم که حاکی از رضایت الهی است بر همه چیز ترجیح داشت، از این رو آزردگی هایش از ناسپاسی و طعن برخی بدخواهان، مانع تلاش شبانه روزیش برای پیشرفت و اصلاح امور نمی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha