۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85484237
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع امام رضایی‌ها برای خادم الرضا در بیرجند + فیلم

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۰۳
کد خبر: 85484237
اجتماع امام رضایی‌ها برای خادم الرضا در بیرجند + فیلم

بیرجند - ایرنا - اجتماع امام رضایی‌ها برای شهادت خادم‌ الرضا همراه با تجمع مردمی هیئات در پاسداشت مقام سید شهیدان خدمت در بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شماری از مردم و هیات‌های مذهبی عصر دوشنبه در قطعه ۲ گلزار شهدای بیرجند گرد هم آمدند و با حضور مداحان در رثای رئیس جمهور شهید و هیات همراه سوگواری کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در اجتماع مردمی گفت: بالاترین نمره‌ای که سیدالشهدای خدمت آیت الله رئیسی و همراهان وی داشتند، التزام عملی به ولایت و گوش به فرمان ولی بودن است.

حجت‌ الاسلام حجت سالاری‌ مکی افزود: همه دنیا باید بفهمند ما حول محور ولایت اخوت، همدلی و انسجام داریم.

وی گفت: همه باید بدانند که ما ید واحد بوده و کنار هم ایستاده ایم و کاری می‌کنیم تا دشمن متوجه شود شهید رئیسی‌ها و سلیمانی‌ها در این مملکت زیاد هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: آیت الله رئیسی این افتخار را داشت که در سازمان ملل با قرآن به دست حرف بزند و مردم عالم را با قرآن به صلح دعوت کند که جزو مشی و اخلاق کریمانه او بود.

وی گفت: رئیس جمهور شهید در اوج مقام ریاست جمهوری روستاهای مرزی را فراموش نکرد.

حجت‌ الاسلام سالاری با بیان اینکه این گفتمان امروز با پیشرفت کشور حرف برای گفتن زیاد دارد تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و به خود ببالیم در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که یک حکیم مدبر اندیشمند از دولت نه تنها حمایت که قدردانی می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز بفهمیم که مقام معظم رهبری اگر پای کار دولت سیزدهم ایستاده به چه خاطر بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: دنیا ببیند در یک مملکت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار جوانش برای خدمت به مناطق محروم، پیشبرد اهداف انقلاب و تحقق شعار نوکری مردم می‌سوزند تا خدمتگزار مردم باشند.

وی گفت: روز به روز بندگان خوب سر سفره خدا حاضر می‌شوند و ما همچنان نگاه می‌کنیم چه بسا هنوز آنچنان که باید و شاید درس زندگی شهیدانه را یاد نگرفته‌ایم.

حجت‌ الاسلام سالاری افزود: امام راحل، غل و زنجیر محبت دنیا و ترس از طاغوتیان عالم را از پای بندگان حقیقت جوی این دنیا باز کرد و فرزندان و شاگردانی تربیت کرد که امروز از سراسر عالم دل مردم می‌سوزد.

وی اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی بارها شهادت دادند که مردم خراسان جنوبی در استکبارستیزی و همراهی با ولایت در راس هستند و مردم این استان را در آزمون‌های مختلف ممتاز می‌دانستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هنر امام، تربیت چنین گفتمان‌ها، افراد و شخصیت‌هایی بود تصریح کرد: امروز لباس شهادت بر قامت این شهید بزرگوار و در کنارش امام جمعه تبریز به عنوان مردمی‌ترین امام جمعه و گفتمانی‌ترین وزیر امور خارجه پوشیده شده است.

این مراسم با حضور خادمان زیر سایه خورشید و تبرک به پرچم حرم رضوی برگزار شد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌ جمهور، تعدادی از محافظین و کادر پروازی بالگرد نیز در این سانحه هوایی به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha