۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۲۰
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85484212
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار چهارمحال و بختیاری:تلاش‌های آیت‌الله رئیسی در محرومیت‌زدایی بی‌سابقه است

شهرکرد-  ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری با تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهانش گفت: آیت‌الله رئیسی به محرومت‌زدایی و فقرزدایی توجه خاص داشت و در این راه به شهادت رسید و تلاش‌های ایشان برای محرومیت‌زدایی بی‌سابقه بود.

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز دوشنبه در آیین بزرگداشت شهادت رییس‌جمهور و همراهانش در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان او افزود: انقلاب اسلامی جریان تمدن سازی است که انسانهای بزرگی مانند آیت الله رئیسی را تربیت کرده و شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان یک پرده دیگر از چهره حقیقت را کنار زد.

وی اظهار داشت : آیت الله رئیسی تربیت شده مکتب امامین انقلاب بود و زبانها از بیان خصوصیات این عزیز دردانه کوتاه است.

به گفته وی، خصوصیت این سید بزرگوار مردمی بودن ایشان بود که دولتشان به عنوان دولت مردمی معروف شده بود و این شهید بزرگوار همانند شهید رجایی مرد میدان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری از وفاداری مردم نجیب بام ایران تشکر کرد و گفت: مردم استان در آیین استقبال از رئیس جمهور در سفر دوم به استان این وفاداری را نشان دادند.

به گفته وی، حضور و استقبال و وفاداری مردم استان برای دوستان مایه امید و برای دشمنان مایه ناامیدی و یاس بود.

وی اظهار داشت: مردم استان در سفر دوم هیات دولت در آن روز های سرد ستودنی بود که نشان از تقدیر مردم از دولت و همراهی و وفاداری مردم با دولتمردان بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به همراهی رئیس جمهور با مردم در همه حوادث در سطح استان و کشور گفت: در سه سال اخیر رئیس جمهور در هر حادثه ای که در سطح استان رخ داد پیگیری داشتند و در برف سال گذشته نیز با توجه به اینکه در سفر چین بودند تلفنی پیگیر مسایل و مشکلات مردم بودند و دتوسر دادند تا تمام امکانات کشور برای رفع مشکلات مردم استان بسیج شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور فردی با اخلاص و پاک دست بود و خلوص نیت داشت و انسان معنوی و خدایی بود و زمانی که در محراب نماز قرار می‌گرفت تمام توجه اش به نماز و خدا بود.

حیدری گفت: شهید خدمت آیت الله رئیسی تمام انرژی و توان خود و هیات دولت را برای حل مسایل و مشکلات مردم گذاشته بود و به مدیران توصیه داشت به حاشیه نپردازند و به مسائل اصلی مردم بپردازید و منافع کشور را به منافع خودشان ترجیح می‌دادند.

به گفته وی، این شهید بزرگوار کاری را که انجام می‌داد برای رضایت خدا و رفع مشکلات مردم و رفع دغدغه مردم و محرومان بود و توزیع منابع را به صورت عادلانه و با اولویت مناطق محروم داشتند.

وی به ۲ سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: در سفرهای استانی رئیس‌جمهور تاکید داشتند سفرهای استانی تا زمانی ادامه دارد که تمام مشکلات استانها به خصوص مناطق محروم رفع شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری پرکار و خستگی ناپذیر بود و خستگی را خسته می‌کرد و خستگی در مرام این شهید بزرگوار که سیدالشهدای خدمت هستند، راه نداشت.

حیدری گفت: همه ما با تمام وجود گوش به فرمان و امر مقام معظم رهبری هستیم و کارها باید با صلابت پیش برود تا دشمن نتواند در جامعه شکاف ایجاد کند.

به گفته وی، امت تمدن ساز ایران اسلامی باید با افتخار سرمان را بلند نگاه دارد و روی پای خودمان بایستد.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha