استاندار اردبیل: شهید آیت‌الله رئیسی منشاء خدمات قابل توجهی برای مردم بود

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: شهید آیت‌الله رئیسی جز شانیت خدمتگزاری به مردم برای خود قائل نبود و منشاء خدمات قابل توجه و فراوانی به مردم شد.

به گزارش ایرنا، سیدحامد عاملی روز دوشنبه و در حاشیه تجمع عزاداران اردبیلی در مسجد میرزا علی اکبر مرحوم اظهار کرد: در این حادثه کشور ما از شخصیت بزرگی محروم شد. ایشان شخصیتی با اخلاص بود که جز خدمتگزاری به مردم برای خود شانیتی قائل نبود.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی تاکید داشت که اگر مسئولی غیر از خدمت به مردم لحظه‌ای وقت خود را صرف مسائل حاشیه‌ای کند در ضرر و خسران خواهد بود و خود ایشان هم عامل به این مساله بود و هیچ وقت وارد مسائل سیاسی و حاشیه‌ای نشد.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت با همین اخلاص و شانیت خدمت به مردم منشاء خدمات زیادی به مردم کشور و استان اردبیل شد.

عاملی با تسلیت شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش، از همراهی و همدردی مردم قدردانی کرد و گفت: امیدوارم خدای متعال به حق علی ابن موسی‌الرضا شهدای این حادثه را با حضرت اباعبدالله الحسن محشور کند.

به گزارش ایرنا ، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha