۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 85484179
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهارمحال و بختیاری در سوگ رییس‌جمهور شهید

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۳
کد خبر: 85484179
چهارمحال و بختیاری در سوگ رییس‌جمهور شهید

شهرکرد-ایرنا- شهرها و روستاهای مختلف چهارمحال و بختیاری در شهادت رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش از امروز دوشنبه به سوگ نشست.

به گزارش ایرنا، با اعلام خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش چهارمحال و بختیاری از صبح روز دوشنبه سیاهپوش شد.

همچنین عکس‌ها و فیلم‌ها سفرهای استانی رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری در فضای مجازی به صورت گسترده منتشر شده است.

در این بین، سوگواری بی‌بی‌گل سلیمانی همان بانویی که در سفر دور اول رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی نامه داد تا خانه‌اش آباد شود و به واسطه نامه او؛ منطقه لبد بازفت بهسازی شد و کهزاد نجفی همان پیرمرد توانخواه شهرکرد بیش از بیش مورد توجه قرار گرفت.

رییس جمهور در ۲ سفر استانی به چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ مصوبه برای توسعه و پیشرفت و آبادانی در شهرکرد مصوب کرد.

به گزارش ایرنا، آیین‌های بزرگداشت آیت‌الله رئیسی در مصلای امام خمینی (ره) و سایر شهرها و روستاهای استان برگزار شد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha