۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۵۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85484157
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد: مسیر جهادی شهید آیت الله رئیسی ادامه دارد + فیلم

گناباد-ایرنا- فرماندار گناباد گفت: بعد از شهادت آیت الله رئیسی خللی در خدمت جهادی و خستگی ناپذیر مسوولان به مردم و جامعه ایجاد نمی کند و این مسیر پر افتخار خدمت با تمام توان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نصیری عصر دوشنبه در آیین بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان در گناباد افزود: شهید آیت الله رئیسی خدمت صادقانه به مردم و تا پای جان با تلاش خستگی ناپذیر و روحیه جهادی در خدمت مردم بودن را به ما آموزش داد.

وی ادامه داد: امروز تکلیف برای ما سنگین تر شد و همان گونه که شهید آیت الله رئیسی به ما آموزش داد باید در راه خدمت جهادی به مردم سر از پای نشناخت.

فرماندار گناباد با اشاره به اینکه برای آیندگان کار سخت تر شد، گفت: شهید رییسی به ما آموزش داد اگر می خواهید رییس جمهور محبوب و مردمی باشید و برای خدا کار کنید باید در کنار و همراه مردم بود.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی در قلب و جان مردم جای داشت و مسیر خدمت که شهید رییسی جلوی چشم و دل ما قرار داد و نقشه راهی که ترسیم کرد با تمام توان ادامه می یابد.

نصیری اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قرار بود که در روزهای آینده شهید آیت الله رئیسی در راستای دور دوم سفر استانی خراسان رضوی به گناباد سفر کند و طرح هایی که با الهام از روحیه خستگی ناپذیر دولت سیزدهم در این شهرستان اجرا شده است، با حضور وی به بهره برداری برسد ولی روح آن شهید از خدمات صادقانه به مردم شاد خواهد شد.

امام جمعه گناباد هم گفت: شهید آیت الله رئیسی با روحیه خستگی ناپذیری و جهادی از هیچ تلاشی برای خدمت به مردم مناطق شهری و روستایی دریغ نمی کرد و از زمانی که به عنوان رییس جمهور فعالیت خود را آغاز کرد در همه روزهای هفته و حتی در روزهای تعطیل و جمعه هم در این راه سر از پای نمی شناخت.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب گفت: شهید رئیسی در سخت ترین شرایط که کشور درگیر مسائل و مشکلات بسیار بود مسوولیت ریاست جمهوری را قبول کرد و در سفرهای استانی از نزدیک مسائل و مشکلات رصد می کرد و لحظه ای در خدمت به مردم آرامش نداشت.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: با شهادت آیت الله رئیسی خللی در مسائل کشور و خدمت به مردم ایجاد نمی شود و ملت ایران بعد انقلاب از این دسته حوادث زیاد متحمل شدند و بعد انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و شهادت شهیدان رجایی و باهنر مردم مصمم تر از گذشته به صحنه آمدند.

وی افزود: برخی ممکن است که تحت تاثیر القائات اشتباه فضای مجازی تصور کنند با شهادت شهید رئیسی خللی در کار کشور ایجاد می شود در صورتی که هیچ خللی در خدمت به مردم ایجاد نخواهد شد و راه خدمت به جامعه با تمام توان توسط مسوولان متعهد و انقلابی ادامه می یابد.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد که در این حادثه رئیس جمهور و همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha