۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۵
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85484136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: آیت الله رییسی برای جمهوری اسلامی عزت آفرید

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی در طول خدمتگزاری به مردم مدیریت کشور را ارتقا بخشید و عزت و افتخار جمهوری اسلامی را در منطقه افزایش داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز دوشنبه در اجتماع بزرگ محبان امام رضا (ع) برای شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی در شهر قزوین اظهار کرد: حضور در چنین مراسمی و صحبت از چنین شخصیت برجسته‌ای بسیاری ناراحت کننده، تاسف آور و تاسف بار است، باور نمی‌کنیم بر در و دیوار شهرمان عکس شهید رییس جمهور نصب شود.

وی با بیان اینکه شهادت رییس جمهور خستگی ناپذیر و خدمتگزار را باید به مردم تبریک گفت، یادآور شد: منتخب مردم لحظه‌ای در امانتی که مردم به آن سپرده بودند، کوتاهی نکرد و همواره با سختکوشی در میدان حاضر بود.

اعلایی ادامه داد: خیلی‌ از مدیران و مسوولان سخت کوش هستند اما به مقام شهید سلیمانی و شهید رییسی نمی رسند و این مقام شهادت برازنده رییس جمهوری خدمتگزار است که باید راه او را ادامه دهیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه دستاوردهای شهید رییسی ایجاد یک تراز در فضای مدیریت کشور بوده است، تصریح کرد: شهید رییسی نشان داد که باید فضاهای مدیریت کشور از انحرافات به دور باشد تا عزت و اقتدار مردم ایران افزایش یابد.

نماینده عالی دولت در استان قزوین خاطرنشان کرد: اقتداری که ایران امروز به آن دست یافته، برگرفته از ایمان مردم و خدمتگزاری آیت الله رییسی بود که کشور را به ریل اصلی خود برگرداند و آرمان ها و شعارهای انقلاب اسلامی را محقق ساخت.

اعلایی یادآور شد: شهید رییسی نشان داد بدخواهان و دشمنان درحال تسلیم شدن هستند و ثابت کرد که سپردن امور به مردم بدون توجه به باندبازی ها است که کشور را نجات می دهد و روی آیندگان تاثیر می‌گذارد.

استاندار قزوین با بیان اینکه خدمات و زحمات آیت الله رییسی وی را به فردی تبدیل کرد که رهبر معظم انقلاب ایشان را یک رییس جمهور متنم دانست تا مردم قدر این خدمتگزاران را بدانند و البته موضوع آخر فرمایش مقام معظم رهبری که هیچ خللی در مسیر خدمت گذاری به مردم اتفاق نخواهد افتاد، وظیفه و تکالیف ما را سنگین تر می‌کند.

اعلایی اضافه کرد: امروز جمهوری اسلامی با وجود اعلام پنج روز عزای عمومی، ایام پیش رو را تعطیل نکرد، چرا که راه رییسی تعطیل بردار نیست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha