امام رضایی‌ها برای خادم ملت به میدان ولیعصر (عج) تهران آمدند

تهران بزرگ - ایرنا - هزاران نفر از مردم تهران برای ارج نهادن به خدمات رییس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی در میدان ولیعصر (عج) اجتماع باشکوهی خلق کردند.

به گزارش ایرنا، همزمان با شهادت سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور اسلامی ایران و همراهانش، هزاران نفر از مردم تهران عصر دوشنبه در میدان ولیعصر (عج) جمع شده و با ریختن اشک ماتم از رییس جمهور شهید و محبوب خود قدردانی کردند.

فرقی نمی‌کند شرکت‌کنندگان چه گرایش سیاسی دارند، همه آمده بودند تا با حضور خود از خدمات رییس دولت سیزدهم قدردانی کنند، بسیاری از مردم با در دست داشتن تصاویر امام، رهبری و همچنین شهید خدمت سید ابراهیم رییسی و همراهانش در فراق این رییس جمهور زحمت کش و مردمی اسم ریخته و عزاداری کردند.

یکی از جوانان دهه هشتادی که خود را به این مراسم رسانده بود به خبرنگار ایرنا گفت: رییس جمهور، رئیسی چه برای موافقان و چه برای مخالفانش سنگ تمام گذاشت و خدمات ویژه‌ای به همه آحاد مردم به ویژه مناطق محروم کشور ارائه کرد.

وی اظهار کرد: حضور در بسیاری از نقاط محروم کشور موجب شد که مردم به این دولت امیدوار شوند و او نیز که خود را وقف خدمت کرده بود سرانجام در همین مسیر به خواست خدا به شهادت رسید.

امام رضایی ها برای خادم ملت به میدان ولیعصر (عج) تهران آمدند

رییس جمهور خادم ملت بود

مادر شهیدی که در گوشه‌ای از میدان ولیعصر (عج) با خود تصویر فرزند شهیدش و رییس جمهور را در دستانش داشت، به خبرنگار ایرنا گفت: این مرد خستگی ناپذیر دغدغه‌اش رفع مشکلات مردم بود و با تمام وجود در مسیر پیشرفت و تعالی کشور گام بر می‌داشت.

وی اظهار کرد: به نظرم خداوند متعال همانطور که در جنگ هشت ساله بهترین عزیزان را انتخاب کرد و به فیض شهادت نائل آورد در مسیر خدمت نیز عزیزانی همچون رئیسی، عبدالهیان و همچنین استاندار و امام جمعه خدمتگزار تبریز را به سوی خود فرا خواند.

این مادر شهید ادامه داد: هرگز مکتب شهید رئیسی از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد و مردم قدرشناس نیز تا همیشه، مجاهدت‌های این مرد بزرگ را فراموش نخواهند کرد.

امام رضایی ها برای خادم ملت به میدان ولیعصر (عج) تهران آمدند

رییسی سید محرومان بود

همچنین شهروند دیگری که از شهرستان ورامین خود را به این مراسم رسانده بود، می‌گوید: برای اولین بار بود که در این سال‌ها رییس جمهور به این شهرستان محروم سفر کرده بود.

وی اظهار کرد: سید ابراهیم رئیسی دغدغه مند بود که مشکلات این شهرستان محروم را رفع کند و همواره معاونان و وزرا سفرهای متعددی به این منطقه داشتند و در همین مدت کوتاه برکاتی برای این شهرستان خلق شد و به همین منظور رییس جمهور دولت سیزدهم، سید محرومان لقب گرفته بود و شهادت گوارای وجودش باد.

به گزارش ایرنا، اجتماع عزاداران امام رضایی (ع) به منظور قدردانی از رییس جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی با مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصر با شکوه خاص مردم قدرشناس پایتخت در میدان ولیعصر (عج) برگزار شد.

امام رضایی ها برای خادم ملت به میدان ولیعصر (عج) تهران آمدند

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی سقوط شد که در این حادثه رییس جمهور و چند نفر از همراهانش، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و سه نفر کادر پرواز از دیگر سرنشینان این بالگرد بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha