توصیه رئیس جمهور شهید به دولتمردان؛ ما دولت سرباز هستیم

تهران- ایرنا- رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران با اشاره به آخرین دیدارش با شهید آیت‌الله رئیسی، اعلام کرد: رئیس جمهور شهید در توصیه به تیم اقتصادی دولت گفتند از هر لحظه برای خدمت استفاده کنید؛ ما دولت سرباز هستیم.

به گزارش ایرنا، علی فکری معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران در یادداشتی با اشاره به آخرین دیدار با شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، نوشت:

دوباره کشور رنگ و بوی شهادت به خود گرفت. دوباره کسانی بودند که با ما نشست و برخاست داشتند و امروز در زمره شهدا هستند.

یادش به خیر چند هفته پیش یکی از پنجشنبه‌ها بود که حاج آقا ما را خواسته بودند تا برخی موضوعات اقتصادی را پیگیری کنند. در آن جلسه ابتدا موضوع چند پروژه مطرح شد که یکی به زوار علی ابن موسی الرضا مربوط می‌شد. تاکید داشتند که دولت ما باید حتی اگر شده گامی کوچک برای اجرای این پروژه بردارد.

گفتند حرکت برای زائران علی ابن موسی الرضا علاوه بر ثمرات اقتصادی خیر و برکت دین و دنیا به کار ما می‌دهد. به ویژه آنکه چنین اقدامی خواسته قدیمی مقام معظم رهبری هم هست. وقتی مطمئن شدند که دوستان برای این مسأله راه‌حل دارند و روی آن فکر کرده‌اند، آرام شدند و بعد گفتند حالا که تیم اقتصادی دولت جمع شده‌اید می‌خواهم چند جمله‌ای با شما صحبت کنم.

دقایقی پدرانه با ما صحبت کردند و گفتند:

- فکر نکنید فرصت‌های خدمت نامحدود است، نگویید امروز پنجشنبه است و فردا جمعه؛ از هر لحظه خود برای خدمت استفاده کنید. فرصت‌ها کوتاه‌تر از آن است که فکرش را کنید و روزی افسوس فرصت‌های از دست رفته را خواهید خورد.

- اما نکته دوم اینکه بدانید که ما با دولت‌های دیگر فرق داریم ما دولت سرباز هستیم، سرباز چشمش به فرمانده و جلب رضایت اوست، اقدامات خود را با این معیار بسنجید تا به کار و تلاش خود برکت دهید.

و این‌گونه بود که کار دولت سیزدهم ختم به شهادت شد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha